קובי אביבי. צילום: רעות אביבי

ראש מועצת באר טוביה, קובי אביבי: ״אשמח להתחסן נגד הקורונה״

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי, נלחם לפני כשנה במחלת הסרטן ולאחר שהחלים, הוביל מלחמה למען בריאות התושבים מול מגיפת הקורונה. עם הגעת החיסון לישראל, אמר השבוע כי הוא מוכן להתחסן

פורסם בתאריך: 18.12.20 08:12

     
ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי: "כמעט שנה אנו מתמודדים עם אתגרי הקורונה בישראל. כראש מועצה אזורית באר טוביה נדרשתי לגלות, יחד עם הצוותים המקצועיים, יצירתיות רבה על מנת לתת מענה לתושבים אל מול האתגרים הרבים שהגיעו לפתחינו והצלחנו להפחית דרמטית את התחלואה ביישובינו בפעולות נמרצות.
בימים אלה, כאשר רואים את האור בקצה המנהרה בדמות חיסון לקורונה, עולים חששות ולבטים בשיח הציבורי סביב השאלה "האם אתה מוכן להתחסן?". בעיני, תחושות אלה טבעיות ומקובלות, אלא שכראש רשות, אני מעוניין לשמש דוגמא אישית ולגלות אחריות ציבורית עבור המשפחה וקהילת באר טוביה. לשם כך אני מביע את הסכמתי להיות הראשון להתחסן לנגיף.

רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




החוסן הקהילתי בפרט והחוסן הציבורי הישראלי בכלל, מתחיל קודם כל בראש, בדוגמא אישית שתחלחל ברמת התודעה ולאחר מכן ברמה הפרקטית. כולי תקווה שהחלטתי להתחסן תסייע ל"קולות הצפים", סרבני החיסון. אני סומך על מערכת הבריאות הישראלית וכמי שמוגדר בקבוצת סיכון, אני מוכן לקחת את הסיכוי הזה בשתי ידיים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר