עו"ד דותן לינדנברג. צילום: שירן ולק

מנהלת חשבונות שנפלה ונחבלה תובעת מאות אלפי שקלים

מנהלת חשבונות בת 50 שנפלה בעת טיול לילי עם בתה תובעת מאות אלפי שקלים מהמועצה המקומית בני עי"ש. כך עולה מתביעה שהגישה לאחרונה לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג

פורסם בתאריך: 9.11.20 12:39

     

מהתביעה עולה כי כשצעדה בשעה 21:00 עם בתה סמוך למקלט העירוני מס' 1 ברח' הרב יחיא אלקשמה, נתקלה רגלה במדרגה שהייתה במקום וכתוצאה מכך נפלה ארצה ונחבלה בין היתר במרפק ימין.

בעלה פינה אותה לחדר המיון בבי"ח קפלן ברחובות כשהיא סובלת מחבלות ביד ימין, מרפק ימין, כתף ימין, כאבים ומהגבלות תנועה בברך שמאל. בבדיקה נמצא כי  קיים שבר עם תזוזה מלאה במרפק. כשבוע לאחר שהמרפק גובס, היא עברה ניתוח להסרת הדלקת במרפק.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מומחה לכירורגיה ואורתופדיה אשר בדק את המנהלת החשבונות קבע בחוות דעתו כי כתוצאה מהתאונה, היא סובלת מפגיעה והגבלה במרפק ימין. המומחה קבע בנוסף כי היא סובלת מנכות לצמיתות בשיעור 20 אחוזים  בגין הגבלה וירידה בתפקוד של מרפק ימין, הגבלה בתנועות יישור וכיפוף ובשל צלקת מכוערת ורגישה.

בא כוחה עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, טוען בתביעה כי המועצה המקומית התרשלה בין היתר בכך שלא דאגה להסדרת תאורה מספקת באזור המדרכה בו קיים המפגע, לא דאגה לתקינות המדרכה ולניקיון המדרכה שהייתה מכוסה בעלים ובזבל. לטענתו המועצה המקומית, לא דאגה לתקן את המדרגה  הבולטות והמסוכנת מהמדרכה וגם לא דאגה ליצור שיפוע בטון כך שרגלי האנשים לא יתקלו במדרגה.

לפני התאונה האשה תפקדה כשורה וניהלה את משק ביתה באופן עצמאי, אך כתוצאה מהתאונה היא נזקקת ותזדקק גם בעתיד לעזרה רבה, לשם ביצוע פעולות פשוטות ויומיומיות ומטלות משק ביתה. לטענתו היא תסבול גם בעתיד מכאבים עזים בעטיים נאלצת ליטול משככי כאבים רבים ותרופות נוספות בתחום הנפשי.

בתביעה נטען כי לפני התאונה מנהלת החשבונות עבדה בחברת רואי חשבון בעיר חולון אך בשל הקושי הרב בנסיעה בתחבורה ציבורית בעקבות הגבלות התנועה והכאבים ביד ימין, היא נאלצת לעבוד במקצועה במקום עבודה הקרוב לביתה, שם היא משתכרת שכר נמוך יותר.

האשה תובעת לקבל פיצוי  עבור אובדן השתכרות, פנסיה וזכויות סוציאליות, עזרת צד ג', הוצאות רפואיות וכאב וסבל. טרם הוגש כתב הגנה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר