ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי. צילום: רעות אביבי

ראש המועצה האזורית באר טוביה: "במלחמה בקורונה, יש הבדל בין הממשלה לבין הרשות המקומית״

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי, דורש מהממשלה לקיים במועצה יום נוסף של בדיקות קורונה לתושבים. "יש פער בין דיבורים למעשים, יש הבדל בין הממשלה לבין רשות מקומית. בעוד הממשלה קוראת לציבור להיבדק, אני דורש לקיים במועצה יום בדיקות נוסף על מנת להוריד את התחלואה, אך טרם קיבלנו"

פורסם בתאריך: 21.10.20 14:22

     

במועצה האזורית באר טוביה קיימים 23 ישובים בהם מתגוררים כ-23 אלף תושבים. על פי נתוני התחלואה, השיא של מספר חולי הקורונה במועצה עמד עד לפני כשבועיים ימים על 241 חולים. נכון להיום, הנתון עומד על כ-60 חולים מאומתים, כלומר מעל 60 אחוז ירידה בתחלואה.

המהלך המשמעותי ביותר, שסייע בהורדת התחלואה במועצה, היא  פעילותו הנחרצת של ראש המועצה מול משרד הבריאות ופיקוד העורף להציב עמדה לבדיקת קורונה לתושבים. מאמצים רבים הושקעו בכך ובמהלך חגי תשרי ובמשך 6 שעות נבדקו 666 תושבים ובכך הושגה שליטה מיטבית יותר על התפרצות התחלואה בישובים, כאשר תושבים נכנסו לבידוד, כולל המעגלים הקרובים אליהם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עם זאת, ראש המועצה קובי אביבי אינו מסתפק בנתונים המעודדים. "אני עושה את הכל על מנת להוריד את התחלואה במועצה. יש פער בין דיבורים למעשים, ויש הבדל בין הממשלה לבין רשות מקומית במלחמה בקורונה. בעוד הממשלה קוראת לציבור להיבדק, אני דורש לקיים במועצה יום בדיקות נוסף על מנת להוריד את התחלואה, אך טרם קיבלנו. רק בחגי תשרי הצלחנו לקיים יום בדיקה אחד בבאר טוביה וכך הצלחנו להוריד את התחלואה בכ-62%. יום בדיקות נוסף הוא חיוני על מנת שנשמור על ההישג שהגענו אליו ובכך נציל חיים".

יצוין כי המועצה קיימה גם מהלך הסברה לתושבים, תגברה את המוקד המועצתי ודאגה לסיורים תכופים ביישובי המועצה, בדגש על ישובים "אדומים". במסגרת זו, עובדי המועצה, יחד עם פיקוד העורף והיקל"ר (יחידת קישור לרשות), נציגי הישוב ויו"ר הוועדים המקומיים, מתקיימות שיחות הסברה לתושבים לטובת העלאת המודעות לשמירה על ההנחיות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר