המנכ״ל החדש של מועצת באר טוביה- שמעון בינון. צילום מתוך אלבום פרטי

מנכ״ל חדש למועצת באר טוביה: שמעון בינון

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי, אישר את מינויו של שמעון בינון לתפקיד מנכ"ל המועצה ואמר: "בחרנו באדם בעל כישורים וידע רב שיתרום לקידום ולפיתוח המועצה שלנו". שמעון בינון: "שירות טוב לתושב מבטיח איכות חיים טובה וכך נעשה"

פורסם בתאריך: 14.10.20 19:01

     

מליאת המועצה האזורית באר טוביה אישרה לאחרונה את מינויו של שמעון בינון לתפקיד מנכ"ל המועצה. שמעון, יליד אוקטובר 1953, נשוי, אב לשלושה ילדים, סב לחמישה נכדים ומתגורר במזכרת בתיה. הוא בוגר תואר ראשון במדעי מדינה ותואר שני במשפטים, שניהם מאוניברסיטת בר אילן.

בין תפקידיו הרבים: היה מזכיר המועצה גזר, שמקבילה בגודלה לבאר טוביה, כיהן 7 שנים כחבר הוועדה הממונה בטייבה, כיהן שבע שנים כנציג ציבור בבית הדין לעבודה וכיהן כארבע שנים ברשם האגודות השיתופיות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




שמעון, ברכות על תפקידך החדש. 

"תודה, אני מרגיש שבחרו באדם הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון. הניסיון המצטבר שלי מאוד מתאים לתפקיד, מאחר ויש בו שילוב של נושא ההתיישבות, רקע באגודות שיתופיות, גם, ניסיון של 7 שנים כנציג ציבור בבית הדין לעבודה, רקע ניהולי וגם את הרקע האקדמי המתאים ואני מודה לראש המועצה על בחירתו בי".   

מה המוטו שלך כמנהל?  

"שירות לתושב, וחשיבה חיובית איך כן במקום למה לא. עובדי ציבור מקבלים משכורת עבור שירות מיטבי לתושבים ואני מבקש להבטיח את המשך מתן רמת השירות הטובה, זה הכי מעניין אותי. הגישה הניהולית היא שאני דואג לעובדים, אפתח איתם יחסים טובים ואהיה עבורם אוזן קשבת, כך שהם ימשיכו לתת שירות יעיל ומקצועי. אחרי הכל, שירות טוב מבטיח איכות חיים טובה". 

עד כמה הקורונה מציבה בפניך אתגר כמנכ"ל? 

"זו התמודדות ראשונה  עם הנושא אבל אני מאמין שההתמודדות עם המצב, כמועצה אזורית, היא דווקא מצמצמת את המורכבות לעומת עיר. הסיבה היא שכל ישוב מתנהל כמקום סגור ואם יש חקירה אפידמיולוגית, קל יותר להתמודד ולהשיג שליטה על התפרצות התחלואה". 

ספר לנו משהו שלא יודעים עליך? 

"יש לי שני תחביבים עיקריים: אני משחק בתיאטרון בימת הנוער בחוג למבוגרים ברחובות. אנו עובדים כעת על הצגה של אמנון לוי ורמי דנון "שנדלה" שם אני משחק את האדמו"ר. בנוסף, אני מאוד אוהב לבשל". 

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי: "בחרנו באדם בעל כישורים וידע רב שיתרום לקידום ולפיתוח המועצה שלנו. אני מאחל לשמעון הצלחה רבה אל מול האתגרים של המועצה שלנו בשנים הקרובות".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר