פרופסור יהודה חדד בטקס קבלת תארים אשדוד. צילום: SCE
פרופסור יהודה חדד בטקס קבלת תארים אשדוד. צילום: SCE

915 בוגרים: המכללה האקדמית סמי שמעון בטקס קבלת תארים

המחזור ה-17 של בוגרי המכללה האקדמית סמי שמעון הסתיים, ואיתו 915 בוגרים קיבלו תארים, בטקס מרגש עם תהלוכה מסורתית בגלימות שחורות. רקטור ומייסד המכללה פרופ' יהודה חדד: "פה באשדוד פנינו לעתיד, בשיתוף עם עירית אשדוד ועם העומד בראשה דר' יחיאל לסרי אני מקווה שבקרוב נתחיל לבנות קמפוס חדש"

פורסם בתאריך: 21.6.23 08:21

     

ערב מרגש של קבלת תארים התקיים במכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון באשדוד, במהלכה 915 בוגרים קיבלו את התואר המיוחל. הערב נפתח בתהלוכה המסורתית, בה עטו הבוגרים את גלימות וכובעי סיום התואר ועלו בזה אחר זה עם חבריהם לצילום הקבוצתי. עם סיום התהלוכה הופרחו בלוני המכללה, כמספר הבוגרים שסיימו את מחזור הלימודים.

 

המכללה שהכשירה במחזור האחרון כ- 915 מהנדסים טריים, מכשירה מדי שנה כ- 15% מכלל המהנדסים במדינת ישראל בשני קמפוסים אשדוד ובאר שבע. המכללה מציינת כי מדי שנה מס' הסטודנטים במכללה הולך וגדל, דבר המלמד על ההתפתחות האדירה לה שותפה המכללה בהכשרת דור המהנדסים במדינה. גידול זה מוביל לתנופת פיתוח אדירה בכל התחומים, בכלכלה, בתעשייה ובביטחון. בערב העניקה הפקולטה להנדסה באשדוד תואר ראשון ושני לבוגרים.

הבוגרת גמבר פנטייה בטקס קבלת תארים אשדוד. צילום: SCE

הבוגרת גמבר פנטייה בטקס קבלת תארים אשדוד. צילום: SCE

בטקס הרשמי נאם רקטור ומייסד המכללה פרופ' יהודה חדד, שבירך את הבוגרים. "אני ניצב בפניכם נרגש למראה כל הבוגרים הטריים, זאת הודות לקצב המשמעותי והמהיר בו גודלת המכללה מה שהפך SCE למכללה הגדולה בישראל בתחום ההנדסה, וככזו שתרומתה לחברה ולתעשייה ידועה בכל העולם. פה באשדוד פנינו לעתיד, בשיתוף עם עירית אשדוד ועם העומד בראשה דר' יחיאל לסרי אני מקווה שבקרוב נתחיל לבנות קמפוס חדש. בוגרים ובוגרות יקרים, בנימה אישית לסיום אני בטוח שתמשיכו את מה שרבים וטובים כמוכם כבר התחילו ותוכיחו לעולם את כוחכם, עלו והצליחו", אמר.

אחריו בירך ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי ששיתף את הבוגרים בתוכנית העירונית להקמת מרכז חדשנות בו יוכלו מהנדסי העתיד לעבוד בעיר: "בוגרים ובוגרות יקרים היום יום חשוב ומרגש עבורכם. היום הינכם מגשימים את החלום להפוך למהנדסים מוסמכים במשק הישראלי ובכך לדאוג לעתידכם. הינכם יכולים להיות גאים בהצלחתכם ובמוסד המשמעותי בו למדתם וממנו אתם מקבלים היום את תאריכם".

בשם בוגרי ובוגרות המחזור בקמפוס אשדוד, עלתה לברך המהנדסת, ג'מבר פנטייה, בוגרת המחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה, שאמרה: "זכות גדולה לשאת דברי סיכום כנציגת בוגרים. חיכינו לרגע הזה להתכנס כאן עם סיפוק מלא וגאוה לקבל התואר.  עברנו 4 שנים  מלאות חוויות. התפתחנו וגדלנו, התבגרנו ויצרנו חברויות שעזרו לנו לעבור תקופה זו. במהלך השנים הסגל היה אבא ואמא שדאג ונתן לנו מעטפת נדרשת להצלחה. כנציגת הבוגרים ברצוני להודות בשם כל הבוגרים לסגל על התקופה הזו, היחס האישי, הלווי המלא לכל בעיה זו או אחרת. תודה רבה לבני המשפחות והחברים על התמיכה לאורך כל הדרך. ברכת הצלחה לכולם בריאות איתנה נמשיך לשאוף גבוה ולחשוב שכל מכשול הוא עוד שלב לדרך לפסגה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר