הסגר הקודם על הרובעים באשדוד. צילום: אליהו הרשקוביץ

רגע לפני העוצר הלילי: 149 חולים חדשים באשדוד

פורסם בתאריך: 8.9.20 12:28

     

על פי הנתונים שפרסם משרד הבריאות הבוקר (שלישי), מגמת העלייה בתחלואה באשדוד עדין לא מראה כל סימני נסיגה. מאז אתמול בבוקר אובחנו בעיר עוד 149 חולי קורונה חדשים, כך שמספר החולים הפעילים בעיר עומד כעת על 1,124 חולים. 685 מתוך חולים אלו אותרו במהלך השבוע האחרון במהלכו גם בוצעו 7,182 בדיקות לקורונה.
עוד מצביעים הנתונים כי על כל עשר אלף תושבים החיים בעיר, יש 50 חולי קורונה פעילים.  בסך הכל, מפרוץ הנגיף בארץ אובחנו 4,839 חולים מאומתים באשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לפני שעות מספר אישרה ועדת השרים לאזורים מוגבלים את רשימת 40 הערים שהחל מהיום בערב יכנסו לעוצר לילי ושימשך שבוע שלם. הרשימה אושרה על ידי השרים במשאל טלפוני עם התנגדות אחת מצד שר הפנים אריה דרעי, שהציג בימים האחרונים את התנגדותם של ראשי הערים החרדיות לסגר ספציפי על ישוביים שהוגדרו בהתחלה כ"ערים אדומות" על פי תכנית הרמזור של גמזו. באשדוד העוצר יהיה תקף על שלושה שכונות בלבד: רובעים ג', ז' וח' ששוב מובילים כאזורים בעלי ריכוז החולים הגבוהה ביותר.

העוצר יחל היום, ומידי ערב בשבוע האחרון, בשעה 19:00 עד 5:00 בבוקר למחרת. בזמן העוצר תושבי האזורים המוגבלים יהיו רשאים לצאת מביתם במגבלה של עד 500 מטרים ובתי עסק למעט עסקים חיוניים יסגרו. כמו כן במהלך השבוע הקרוב, תלמידי בתי הספר ישובו ללמוד במתכונת למידה מרחוק ולא יגיעו למוסדות החינוך. באשדוד המשמעות היא שבעיקר תלמידי החינוך החרדי בעיר באותם אזורים מוגדרים יצטרכו לחזור ללמוד מהבית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר