מועצת גן יבנה קיימה הערכת מצב בעקבות העלייה בתחלואה בכל רחבי הארץ. צילום: מועצת גן יבנה

מועצת גן יבנה קיימה הערכת מצב בעקבות העלייה בתחלואה בכל רחבי הארץ

ראש המועצה סיכם את הדיון והודיע כי, בין היתר, תיעשה הסברה בבתי הכנסת, תיבדק האפשרות לדחיית אירועי התרבות הבאים במידה והמועצה תידרש לכך, תוגבר האכיפה, כלל הפארקים ביישוב יעברו ניקוי וחיטוי, לא יתקיימו אירועי הרמת כוסית ותיקבע ישיבה נוספת בקרוב בכדי לבחון את המשך התהליך ואופן ביצועו

פורסם בתאריך: 7.9.20 12:09

     

הישיבה החלה בסקירה של ראש המועצה שהבהיר לכלל מנהלי המחלקות שגן יבנה נמצאת ברשימת היישובים הצהובים ובקצב הדבקה מתגבר. בנוסף, ציין ראש המועצה את החשש מהדבקה במערכת החינוך בהתאם למתרחש במוסדות חינוך רבים ברחבי הארץ ובעקבות ההדבקה בבית הספר מכבים.

במסגרת היערכות המועצה להמשך המלחמה בקורונה, הוחלט להרחיב את האכיפה כלפי עטיית מסכות במרחב הציבורי באמצעות משטרת ישראל וראש המועצה ביקש מהיקל"רית לירן אשכנזי מפיקוד העורף לשלוח תגבור של חיילי צה"ל לביצוע הסברה ברחבי היישוב. נציג משטרת ישראל הסביר שהמשטרה נערכת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובין היתר יחולק מסמך לגבאים ולמתפללים בבתי הכנסת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




סגן ראש המועצה, עו"ד סביון יניב, ביקש להגביר את ההסברה ולפרסם את הוראות ממ"ש תוך כדי הגברת אכיפה בכל העסקים ביישוב כולל ברשתות המזון הגדולות. עובדי מחלקת שפ"ע יסייעו בסידור מתחמי תפילה באוויר הפתוח במקומות שהוקצו לכך מראש ומנהלות בתי הספר הונחו להקפיד הקפדה יתרה על קפסולות גם בחדרי המורים בכדי למנוע הדבקות של מורים ומורות.

ראש המועצה סיכם את הדיון והודיע כי, בין היתר, תיעשה הסברה בבתי הכנסת, תיבדק האפשרות לדחיית אירועי התרבות הבאים במידה והמועצה תידרש לכך, תוגבר האכיפה, כלל הפארקים ביישוב יעברו ניקוי וחיטוי, לא יתקיימו אירועי הרמת כוסית ותיקבע ישיבה נוספת בקרוב בכדי לבחון את המשך התהליך ואופן ביצועו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר