שוטרים בכניסה הדרומית לאשדוד עד הלום, 6 באפריל. צילום: פבל

דיווח: אשדוד בתוך רשימת 40 הישובים "המוגבלים"

המשמעות: עוצר לילי, סגירת מערכת החינוך ואיסור על התקהלות של יותר מ-10 בני אדם במבנה או 20 בשטח פתוח. ההחלטה הרשמית אמורה ליפול מחר, אך לנוכח ההתפתחויות האחרונות מה שבעיקר ברור - זה ששום דבר איננו ברור

פורסם בתאריך: 6.9.20 22:20

     

אשדוד אמנם נצבעה רק בצבע כתום, על סף אדום, אבל היא נכללת ברשימת הישובים שבהם יוטלו הגבלות על חופש התנועה, וזאת בעקבות הקפי התחלואה הגבוהים. כך עולה מדיווח של פרשן חדשות 12, עמית סגל, שפירסם הערב את רשימת 40 הישובים – שהיא עדיין לא סופית וטעונה אישור של הממשלה. הנה היא:

אשדוד, אשקלון, בוקעאתא, מעלה עירון, פוריידיס, כפר קאסם, אלעד, בית שמש, כסרא-סמיע, רכסים, ערערה, עין מאהל,
בני ברק, אבו סנאן, טירה, ג'לג'וליה, לקיה, ג'וליס, ריינה, ג'ת, ביתר עילית, יפיע, באקה אל-גרביה, נתיבות, אום אל-פחם, מודיעין עילית, כפר מנדא, קלנסווה, זמר, דאלית אל-כרמל, כפר ברא, בועיינה-נוג'ידאת, נצרת, כפר קרע, עספיא, אילת
טייבה, שדרות, עמנואל, כוכב יאיר, שפרעם וקרית יערים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בד בבד פרסם לפני זמן קצר ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, רשומה ברשתות החברתיות שאפשר להבין ממנה דוורא מסר אחר, כאילו אשדוד "ניצלה" מההגבלות.

"היום", ציין לסרי, "נכנסת לתוקפה תכנית רמזור במדינת ישראל ואשדוד מוגדרת כעיר כתומה":

לפי המסתמן באותם ישובים ברשימה – הטעונה כאמור אישור של הממשלה מחר – לא יתקיימו לימודים ויחול עוצר לילי, שמסגרתו התושבים יתבקשו להישאר בבתיהם לאחר השעה 19:00 ועד 5 לפנות בוקר.

ועדת השרים לענייני אזורים מוגבלים הייתה אמורה לדון היום בהטלת סגר על עשרה יישובים אדומים, בהם חמש רשויות חרדיות, אלא שראש הממשלה בנימין נתניהו דחה את הדיון עקב התנגדות ראשי הרשויות החרדיות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר