השופטת גיליה רביד, מתוך אתר הרשות השופטת

גולן אביטן מואשם שאיים על שופטת, מכחיש וטוען שבסה"כ עשה תנועות קראטה

אביטן, תושב אשדוד הנאשם ברצח בפרשה 512, מואשם כעת שאיים על ראשת הרכב השופטים וסימן לעברה תנועה של שיסוף

פורסם בתאריך: 6.10.17 08:04

     

גולן אביטן בן 50 מאשדוד הוא אחד הנאשמים בפרשה 512 שעוסק בארגון הפשע של יצחק אברג'יל. לפי כתב האישום שהוגש בתיק, אביטן ואחרים שרצו לפגוע ביריבם זאב רוזנשטיין הפעילו מטען חבלה על גג צ'יינג ברחוב יהודה הלוי בתל אביב בדצמבר 2003. מהפיצוץ נהרגו נפתלי מגד מאשדוד, רחמים צרויה ומשה מזרחי. רבים נפצעו. אביטן ואחרים מואשמים ברצח ובעבירות נוספות.

בראש הרכב השופטים במשפט שמתנהל בבית המשפט המחוזי תל אביב עומדת השופטת גיליה רביד. באחת הישיבות האחרונות אביטן, כך טוענים במשטרה, איים על השופטת. הדבר הוליד כתב אישום נוסף נגדו שהוגש ביום שלישי לבית המשפט באשקלון.

לפי כתב האישום ב-26.9 נערך דיון בבית המשפט המחוזי בעניינו של אביטן ובמהלכו הוא פנה אל קצין שב"ס ואמר לו 'מאחל לך אחת יפה כזאת לראש השנה', כשהוא מסמן עם ראשו לכיוון השופטת רביד. בנוסף עשה עם שתי ידיו תנועות של שיסוף ומכות בזמן שהוא מסמן בראשו לעבר השופטת.

אביטן הכחיש את האיום. לפי הבקשה שהגישה המשטרה להחזיקו בתנאי מעצר עד תום ההליכים, האיש טוען שפנה לקצין השב"ס, שאל אותו אם הוא עדיין מתאמן בקראטה ועשה לעברו תנועות קראטה. קצין השב"ס הוא מדריך הגנה עצמית אך מסר שהוא לא שוחח עם אביטן על כך ועל ענייני קראטה. לעניין האינטראקציה עם השופטת במהלך הדיונים אביטן טען: ' היא תמיד צועקת עליי, היא מאיימת עליי, כל הזמן היא מגדפת אותי, כל הזמן מלבינה אותי לפני הרבים'.

סנגורו של אביטן, עו"ד יניב שגב, ביקש דחיה כדי לצלם את חומר החקירה ולגבש חלופת מעצר. השופטת ענת חולתא הורתה על מעצרו עד החלטה אחרת, בשלב זה.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר