ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי בפגישה עם שר הבריאות יולי אדלשטיין. צילום: אורי קריספין

צפו: שר הבריאות נפגש היום (חמישי) עם ראש העיר

שר הבריאות, יואל (יולי) אדלשטיין נפגש היום באשדוד עם ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי, שאמר: ״העיר אשדוד מתמודדת היטב עם הקורונה בשת"פ הדוק עם משרד הבריאות״

פורסם בתאריך: 20.8.20 13:19

     

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי:
״הייתה לי פגישת עבודה מצויינת עם שר הבריאות יולי אדלשטיין, הצגתי בפניו בהרחבה את המודל הייחודי שנבנה כאן באשדוד להתמודדות עם הנגיף . הפעולות שמשרדו נוקט, יחד עם התמיכה והסיוע הרב מסייעים רבות להמשך המאבק בנגיף״.

ראש העיר סקר בפני שר הבריאות וצמרת המשרד את מטה ניהול העירוני והפעולות באמצעות ראשי המכלולים ובשיתוף כלל גורמי המקצוע שבוצעו מאז פרוץ הנגיף במטרה לשמור על בריאות תושבי אשדוד ולשמור על שגרת חיים העירונית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בתוך כך, הציג ראש העיר את מערך החקירות האפידמיולוגיות שהקימה עיריית אשדוד בתחילת המגפה, המונה 18 מתחקרים ובעזרתו נערכו חקירות ל-1836 תושבי אשדוד ובזכות כך הצליחו לקטוע 568 שרשרות הדבקה . המערך מסייע גם בבניית תמונת מצב מעודכנת מדי יום, על פיה נקבעות דרכי הפעולה, ובכך תורם למניעת התפשטות הנגיף בעיר.

כמו כן, הציג ראש העיר את מוקד הסיוע לאוכלוסייה הוותיקה בעיר, המונה למעלה מ-41 אלף תושבים בני 65 ומעלה. במוקד קיימים נתונים אודות התושבים הוותיקים בעיר, הודות למיפוי נרחב שבוצע החל מפרוץ המגפה. המוקד מסייע לתושבים וותיקים ללא עורף משפחתי בתמיכה רציפה וסיוע בצרכיהם החיוניים, כדוגמת רכישת מזון ותרופות, התעניינות בשלומם והפגת בדידותם.

נוסף על כך, הציג ראש העיר בפגישה את מרכז השליטה (משל"ט) המתקדם של עיריית אשדוד, המצויד באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים בישראל, במטרה להעניק סיוע מיטבי לתושבי העיר החולים בנגיף הקורונה, ובמטרה למנוע את התפשטות הנגיף בעיר.

ד״ר יחיאל לסרי, גבי כנפו ושר הבריאות יולי אדלשטיין. צילום: אורי קריספין

שר הבריאות, יואל (יולי) אדלשטיין:
"העיר אשדוד מתמודדת היטב עם מגפת הקורונה, תוך שיתוף פעולה הדוק בינינו לבין ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. ההתמודדות היתה לא פשוטה ועם זאת שיתוף הפעולה הוכיח את עצמו בירידה בתחלואה של העיר. אני מודה לראש העיר על עבודתו המסורה למען בריאותם של תושבי העיר. נתייצב לצדו בעל התמודדות עם המגפה".

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי במפגש עם שר הבריאות יולי אדלשטיין. צילום: אורי קריספין

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי במפגש עם שר הבריאות יולי אדלשטיין. צילום: אורי קריספין

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר