סמי שמואל רואס ז״ל

האוהד המסור של מ.ס אשדוד הלך לעולמו בעקבות סיבוך של הקורונה

סמי שמואל רואס, אוהד שרוף, מוכר ואהוב של מ.ס אשדוד מזה שנים הלך לעולמו בעקבות סיבוך של נגיף הקורונה. שחקני הקבוצה עלו למשחק מול בית״ר ירושלים כשהם עונדים סרטים שחורים לזכרו

פורסם בתאריך: 17.8.20 10:33

     

הלם, תדהמה ועצב גדול. אלו התחושות שליוו רבים מחובבי הספורט ובכלל רבים מתושבי אשדוד ברגע שקיבלו את הבשורה על פטירתו של סמי שמואל רואס, מסיבוך של נגיף הקורונה. סמי נפטר בגיל 69 והותיר אחריו את אשתו ג׳קלין וחמישה ילדים ותשעה נכדים. המשפחה יושבת שבעה ברחוב חיים משה שפירא 1/19 באשדוד.

הוא היה אחד מאוהדיה האהובים והמוכרים של מ.ס אשדוד והיה קשור מאוד לאנשי הנהלת הקבוצה ולשחקנים, שקיבלו את הבשורה רגע לפני שעלו לשחק אמש (ראשון) מול בית״ר ירושלים. בעקבות כך, עלו השחקנים למשחק כשהם עונדים סרט שחור על מדי המשחק לזכרו. בנוסף, על מסך האצטדיון הוקרנה תמונה שלו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בעמוד הפייסבוק של מ.ס ספדו לו: בצער רב אנו נפרדים היום מחבר ואוהד יקר, סמי שמואל רואס שגדל בבית שכולו כדורגל. אביו היה ממקימי בית״ר אשדוד וסמי המשיך את אביו ותרם מזמנו לכדורגל בעיר. עם הקמתה של מ.ס אשדוד בחר להיות אוהד של הקבוצה ולימים הפך להיות אוהד מספר אחד, סמי ליווה את הקבוצה בכל משחקיה ויחסר לנו ביציע. יהי זכרו ברוך״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר