עיריית אשדוד. צילום: דור גפני
בניין עיריית אשדוד. צילום: דור גפני

נשות עסקים מאשדוד עוברות לאונליין

השבוע נערך פורום מקוון לנשות עסקים באשדוד מטעם הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מעוף מרחב דרום ובשיתוף האגף לקידום עסקים בעיריית אשדוד. נשות העסקים שלקחו חלק בפורום קיבלו ידע שיסייע להן לצלוח את התקופה ולמקסם את העסק שלהן וכן כלים דיגיטליים שעשויים לתרום להם באופן משמעותי גם בעתיד

פורסם בתאריך: 13.8.20 10:34

     

משבר הקורונה איים על לא מעט עסקים והביא לשינויים בשוק העבודה. בהתאם לכך, הבינו במעוף והאגף לקידום עסקים בעיריית אשדוד שחשוב להיות ערוכים לשינויים ולהתאים את פעילות העסקים למצב החדש. השבוע נערך פורום מקוון במיוחד עבור נשות העסקים בעיר, במסגרת האירוע שההשתתפות בו הייתה ללא עלות, נערכו הרצאות מגוונות ומרתקות בנושאים של דיגיטל ומסחר מקוון.

בין התכנים וההרצאות שהועברו: כוחה של קהילה ווירטואלית, אימייל מרקטינג דפי נחיתה וניוזלטר, תודעת ההשפעה באמצעות הדיגיטל ותפעול אנסטגרם עסקי. לצד ההרצאות, קיבלו המשתתפות מידע על המענקים וכלי הסיוע שמעוף מעניקים ליזמים ובעלי עסקים קטנים בייחוד בימים אלו, מגוון רחב של קורסים והכשרות מקצועיות בנושאים שמאוד רלוונטיים לתקופה הנוכחית ובמחירים מסובסדים ונגישים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




יונית קריב כהן, בעלת עסק לצילום ואורח חיים בריא שלקחה חלק בפורום המקוון: "זו הפעם הראשונה שיצא לי לקחת חלק בפורום מהסוג הזה. כבעלת עסק עצמאי היה לי חשוב ללמוד כיצד אני יכולה לקדם את העסק שלי בצורה משמעותית, ואני יכולה להגיד בפה מלא שהפורום תרם לי המון ונתן לי כלים שלטווח הארוך יעזרו לי. הדרך שלי עם מעוף כמובן שלא הסתיימה, אם יש משהו שלמדתי זה שידע הוא כח, ואני כאן כדי להמשיך ולהצליח״.

ישראל הרשקוביץ', מנהל מעוף סניף אשדוד: "החיבור שאנחנו יוצרים בינינו ובין הרשות המקומית לבעלי העסקים חשובה מאוד להצלחה של כולם. הקמת פורומים בעיר הינה מהלך משמעותי עבור הפעילות העסקית באזור. מדובר בכלי חשוב המעניק ידע מקצועי לבעלי עסקים ויזמים אשר מעוניינים להרחיב את אופקיהם בכל הקשור לכלים ופלטפורמות חדשות בשוק. השיח המשותף והתכנים המקצועיים יוצרים תמהיל נכון ומדויק להצלחה של עסקים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר