שגיב יחזקאל מקפיץ מעל השוער. צילום: טל אקוקה

מ.ס אשדוד גברה על בני יהודה: יחזקאל כבש רביעייה גדולה

במחצית מ.ס אשדוד עוד הייתה בפיגור, אך הצמד שלומי אזולאי את שגיב יחזקאל פירקו את הגנת בני יהודה במחצית השנייה מהסרטים והובילו את האשדודים לניצחון 5-1 מרשים בבלומפילד

פורסם בתאריך: 11.8.20 21:59

     

במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו, מ.ס אשדוד יצאה למשחק חוץ באצטדיון בלומפילד מול בני יהודה וקיוותה להתאושש מההפסד הביתי 1-0 מול הפועל תל אביב.

בדקה הרביעית היה נראה כי בני יהודה בדרך להנחיל לאשדודים הפסד שני ברצף, לאחר שננאד סבטקוביץ', בלמה הסרבי החדש של אשדוד שגה ואיבד את הכדור למתיאה ליואיץ', הקשר דהר כל הדרך, מסר לפדרו קמפוס שסחט הצלה מרועי משפתי, הכדור נהדף הישר לרגלו של רועי בן שמעון שמקרוב דחק את הכדור לרשת מול שער חשוף והעלה את הכתומים ליתרון 1-0.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




במחצית המשחק, המאמן רן בן שמעון החליט לשנות וערך חילוף משולש כשהכניס למגרש את שלומי אזולאי, רועי גורדנה ואדג׳י הייפורד במקום של פיראס אבו-עקל, עוז בילו ודין דוד. 9 דקות מפתיחתה של המחצית השנייה, אשדוד השוותה את התוצאה ל1-1 לאחר שכדור עומק גדול של סמואל אלבי מצא את שגיב יחזקאל חופשי מול ניראון, והחלוץ הקפיץ באלגנטיות מעל השוער בדרך לרשת.

שגיב יחזקאל מקפיץ מעל השוער. צילום: טל אקוקה

בדקה ה-72 מ.ס אשדוד השלימה מהפך כשעלתה ליתרון 2-1 כששגיב יחזקאל כבש שער נוסף, הפעם בנגיחה לאחר בישול נהדר של המחליף, כוכב הקבוצה שלומי אזולאי. 5 דקות לאחר מכן, יחזקאל השלים שלושער והעלה את אשדוד ל 3-1 לאחר שעבר את השוער והכניע אותו.

בדקה ה-84, אזולאי בעצמו התכבד בשער כשחדר לרחבה והכניע מקרוב את שוער בני יהודה המתוסכל, 4-1 למ.ס. 4 דקות לאחר מכן, הצמד אזולאי את יחזקאל המשיך לפרק את ההגנה של בני יהודה כשהקשר מצא את יחזקאל במסירה נהדרת, ויחזקאל בעט נהדר עם החלק החיצון של הנעל, רשם רביעייה היסטורית עבורו וקבע את תוצאת המשחק, 5-1 ומהפך מדהים לאשדודים במשחק החוץ מול בני יהודה באצטדיון בלומפילד.

הצמד אזולאי את יחזקאל חוגגים. צילום: טל אקוקה

הרכב מ.ס אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ׳, ניר ברדע, מונטרי קמהאני, פיראס אבו-עקל, עוז בילו, מוחמד כנעאן, סמואל אלאבי, שגיב יחזקאל, דין דוד.

אצטדיון: בלומפילד, יפו
שופט המשחק: שניר לוי

שלומי אזולאי חוגג. צילום: טל אקוקה

ניר ברדע במאבק על כדור גובה. צילום: טל אקוקה

שגיב יחזקאל חוגג. צילום: טל אקוקה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר