יניב קקון ומאיר אברז'ל. צילום פבל

חברי מועצה מאשדוד לנתניהו: מנע את סגירת פרויקט קידום הנוער היל"ה

חברי המועצה יניב קקון, אפרת אוחיון-נאור, מאיר אברז'ל ואורית אלמוזלינו-רייז חתמו על מכתב יחד עם נציגי ערים אחרות למניעת סגירת פרויקט היל"ה

פורסם בתאריך: 11.8.20 12:43

     

בעוד הוויכוח בין כחול לבן לליכוד על העברת תקציב המדינה לא מגיע לידי כל הכרעה. עשרות תוכניות חינוכיות משלימות יקוצצו ויסגרו בשנה הבאה עקב החסר המתמשך בתקציב מהמדינה.  מלבד עובדים רבים שיאבדו את מקום עבודתם, הנפגעים העיקריים יהיו בני הנוער. בעיקר נוער בסיכון התלוי בתכניות אלו. בין אותם פרויקטים העוסקים בקידום נוער שצפויים להעלם בשנה הבאה נמצא גם פרויקט היל"ה המתקיים בשיתוף פעולה של למשרד החינוך, החברה למתנ"סים והרשויות המקומיות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ארבעה חברי מועצה מאשדוד, יחד עם חברי מועצה שונים מכל הארץ, פנו ביום ראשון במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה למנוע את סגירת פרויקט היל"ה. חברי המועצה האשדודים החתומים על המכתב הם: המשנה לראש העיר יניב קקון ומאיר וחבר המועצה אברז'יל -מתנועת אשדודים, הממונה על הגיל הרך ד"ר אפרת אוחיון נאור מסיעת המקומיות, ואורית אלמוזלינו רייז מסיעת אשדוד ביחד. על חשיבות הפרויקט בקרב בני הנוער נימקו חברי המועצה כי "לעתים קרובות מדובר בהזדמנות האחרונה עבורם לעלות למסלול חינוכי וחברתי בריא ומועיל". ואף הדגישו כי מדובר ב"פרויקט הנחשב להצלחה גדולה ואי אפשר להפריז בחשיבותו".

חברת המועצה והממונה על גיל הרך והצהרונים, ד"ר אפרת אוחיון נאור. צילום: פבל

"לצערנו הרב, עקב סאגת התקציב שטרם נחתמה קיים איום ממשי שתופסק עבודתם של עובדי קידום הנוער ברחבי הארץ". כתבו עשרות חברי המועצה לנתניהו. "היום כבר הוזמנו רבים מהם לשימוע שלפני פיטורים במוסדות החברה למתנ"סים. ידוע לנו היטב כי אדוני טרוד בימים אלה במאבק בנגיף הקורונה ובכלל בענייני המדינה, ובכל זאת נבקש כי יידרש לסוגיה וינחה להכריז כי תכנית היל"ה – שהיא ממש חלק מרשת הביטחון החברתי של ישראל – תימשך. אנו נבחרי ונבחרות הציבור ברחבי הארץ מודאגים ביותר ויודעים כי אלפי עובדי קידום נוער – ואולי חשוב מכך, בני הנוער במסגרות המטופלים על ידם באהבה ובמקצועיות, מצפים כי שרי האוצר והחינוך יאמרו את דברם".

אורית אלמוזלינו-רייז. צילום: אורי קריספין

אורית אלמוזלינו-רייז. צילום: אורי קריספין

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר