ראש העיר מזהיר "המגמה התפכה". צילום: עיריית אשדוד

לסרי מתריע – אשדוד בדרכה חזרה לעיר אדומה: "אני מבקש שנתגייס כולנו לעצירת המגיפה בעיר"

350 חולי קורונה חדשים מיום רביעי - ראש העיר מביע חשש שאשדוד שוב תהפוך לעיר אדומה תחת סגר ופונה לתושבים לאחד ידיים במאבק בנגיף

פורסם בתאריך: 3.8.20 12:39

     

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי יצא היום (שני) במסר אל תושבי אשדוד לאור העליה החוזרת במספר הנדבקים בנגיף בעיר החל מסוף השבוע האחרון. בסרטון פנה ראש העיר לאזרחי העיר כשהוא מבקש להקפיד על שמירת ההנחיות, לבל שוב יוצב סגר, חלקי או מלא, על העיר.

"תושבי אשדוד" אמר לסרי, "אני מבקש להביא לידיעתכם את העובדה, שבימים האחרונים, ישנה עליה משמעותית בקצב התפשטות הנגיף באשדוד, וזה לא מחויב המציאות.
נכנסנו אמנם, לגל השני, כעיר אדומה, ואף היה צורך להטיל סגר על מספר רובעים בעיר. אבל במאמצים משותפים, הצלחנו להוריד את שיעורי ההדבקה, וכמעט להגיע להגדרה של עיר ירוקה. למרבה הצער, בסוף השבוע האחרון המגמה התהפכה, ונוספו מאז יום רביעי, 350 חולים חדשים. זה המון".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לסרי הדגיש כי "המספר הזה משקף קצב הדבקה גבוה, והעיר בדרך להיות שוב, עיר אדומה. זה מעמיד אותנו במבחן, עם חשש גדול, מפני הידרדרות לסגר חלקי או מלא בעיר. עלינו להיות מודעים למצב. ולעשות מאמץ. כל אחת ואחד מאיתנו. למנוע את ההידרדרות. למנוע פגיעה בבריאות. למנוע סכנת חיים. ולמנוע פגיעה בשגרת החיים, בכלכלה ובפרנסה, של משפחות רבות באשדוד".

"אני מבקש שנתגייס כולנו לעצירת המגיפה בעיר" פנה ראש העיר לתושבים. "זה בידיים שלנו. עשינו זאת בעבר ובהצלחה. בהתנהגות נכונה והקפדה על עטיית מסיכה, הגיינה ומרחק, נוכל לעצור את התפשטות הנגיף בעיר שלנו אשדוד".

כמו כן הוסיף ראש העיר כי על פי התכנית של פרופ׳ פרופסור רוני גמזו, הפרויקטור הלאומי למאבק בקורונה,שהמדינה תעביר יותר אחריות ויותר סמכויות, לרשויות המקומיות, בשיטת הרמזור. כך, שעיר אדומה עם קצב הדבקה גבוה, תטופל על ידי הגבלות עד כדי סגר, בליווי של פיקוד העורף, ועיר ירוקה עם קצב הדבקה נמוך, תזכה לחופש פעולה יותר גדול, בניהול שגרת החיים בעיר.

"אנחנו כמובן רוצים להיות עיר ירוקה. ולא אדומה" אמר לסרי. "יש לנו את היכולת. עשינו זאת לאורך הגל הראשון, ובחודש האחרון אחרי שהעיר היתה כבר אדומה. אני מפציר בכם. בואו נשלב ידיים. ביחד. כל התושבים. בכל הרובעים. ללא יוצא מן הכלל. לעצור את ההתפרצות הנוכחית. לבלום את הקורונה באשדוד. כל מה שצריך הוא, רק אחריות אישית, והקפדה על הכללים".

נכון ליום זה, באשדוד ישנם 759 חולים פעילים כאשר מספר החולים המאומתים מפרוץ הנגיף עומד על 2,408.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר