רביב פיטשון. צילום: דוברות מכבי אשדוד

כדורסל: מכבי אשדוד מתחילה להתחמש

החתמה ראשונה לעופר רחימי ומכבי אשדוד: הסנטר רביב פיטשון הצטרף לקבוצה. גם שגיב דוד בדרך לצהובים

פורסם בתאריך: 2.8.20 10:14

     

היורדת הטרייה לליגה הלאומית, מכבי אשדוד מתחילה להתחמש על מנת לעמוד במטרתה העונה, לחזור במהרה אל הליגה הבכירה. לאחר שמינתה את המאמן עופר רחימי, הוא התחיל לעבוד ולצרף שחקני רכש חדשים לקבוצה.

שחקן הרכש הראשון שהקבוצה הודיעה על החתמתו הוא רביב פיטשון המשחק בעמדות הפאוור פורוורד והסנטר. פיטשון (30, 2.02) גדל במחלקת הנוער של הפועל חולון והיה מלך הנקודות והריבאונדים בליגת הנוער. הסנטר שיחק במדי הפועל חולון בליגת העל ועבר גם במכבי ראשון בליגה הבכירה. את הפריצה הגדולה עשה במדי עירוני ר”ג בעונת 2012/13 אז קלע 10 נקודות והוריד 7.6 ריבאונדים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לאחר מכן שיחק פיטשון באשקלון וסיפק מספרים נהדרים. בעונת 2014/15 במדי אשקלון, קלע 16.2 נקודות והוריד 8 ריבאונדים, פיטשון היה בורג חשוב במערך של אריאל בית הלחמי בגלבוע/גליל כשסיפק 8.3 נקודות ו-7 ריבאונדים במהלך העונה הסדירה. בפלייאוף קלע 5.6 והוריד 4.7 ריבאונדים. בעונת 2016/17 הגיע לנס ציונה ועלה ליגה עם הקבוצה כשהוא מספק 7.4 נקודות ו-5.5 ריבאונדים בדרך לעלייה לליגת העל. הסנטר המשיך עם הכתומים בליגת העל במשך שלוש השנים האחרונות וכעת יחזור לליגה הלאומית במטרה להעלות את מכבי אשדוד בחזרה אל הליגה הבכירה.

בתוך כך, הקבוצה נמצאת על סף סיכום עם שחקן רכש נוסף, שגיב דוד בן ה-27, ששיחק בעונה החולפת במדי קריית אתא ורשם במדיה 11.2 נקודות בממוצע למשחק.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר