שחקני מ.ס אשדוד באימון פתיחת העונה אתמול (ראשון). צילום: טל אקוקה- מ.ס אשדוד

שחקני מ.ס אשדוד סיכמו עם המועדון על קיצוץ של 25 אחוזים

בעקבות משבר הקורונה, שחקני מ.ס אשדוד הגיעו לסיכום עם המועדון על קיצוץ שכרם לעונה הקרובה ב-25 אחוזים. בנוסף, פסיכולוג הספורט אלי חוה צורף לצוות המקצועי

פורסם בתאריך: 20.7.20 20:30

     

אחרי שפתחה את אימוניה לקראת העונה החדשה אמש (ראשון), מ.ס אשדוד הגיעה לסיכום עם שחקני הסגל על קיצוץ משכרם לעונת המשחקים הקרובה על סך 25 אחוזים בעקבות משבר הקורונה. השחקנים חתמו זה אחר זה על ההסכמים החדשים לאחר שביצעו גמר חשבון על הסיכומים הישנים.

כזכור, בתחילת המשבר שעצר את הכדורגל העולמי והישראלי בפרט, הגיעו הנהלת המועדון ושחקני הקבוצה להסכם על פיו יצאו לחל״ת בחודש מרץ וזאת לצד הלוואה שעמדה לרשות השחקנים שרצו בכך, על מנת לא לפגוע בתזרים החודשי שלהם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בזמנו הבטיח האיש החזק במועדון, ג’קי בן זקן דרך נציג השחקנים רועי גורדנה, לשחקניו כי הקיצוץ של עונת 2020/21 לא יעלה על 30 אחוזים מהשכר שלהם. וכעת הוא מקיים את הבטחתו כשהגיע להסכם עם שחקניו על קיצוץ של 25 אחוזים, קיצוץ שכאמור היה צפוי שיקרה עם השינויים הכפויים של נגיף הקורונה על העולם ועל ענף הכדורגל בפרט.

ג'קי בן זקן עמד בהבטחתו לשחקנים. צילום: לירון מולדובן

בתוך כך, במועדון הסיקו כי אחת הבעיות בקבוצה מהשנה האחרונה ובכלל בשנים האחרונות נובעת מהפן המנטלי של השחקנים כשהעלו כנקודת מחשבה שרק בשני מחזורי הסיום הצליחו לחבר שני ניצחונות רצופים, לראשונה בעונה שלמה, לאחר שירד מהם הלחץ. בנוסף, באשדוד רוצים לבצע שילוב צעירים רב כמיטב המסורת ויודעים שאותם שחקנים צעירים יצטרכו עבודה רבה גם בפן המנטלי. לכן החליטו במ.ס להוסיף חיזוק מקצועי בתחום הזה בדמותו של פסיכולוג הספורט, אלי חוה, פסיכולוג חינוכי מומחה, בעל ניסיון רב בליווי של ספורטאים וכן, מוסמך לתחום הספורטיבי עם הכשרה מטעם מכון וינגייט.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר