שרים ושווים. מיזם "תו-שווים שרים"

הערב: מופע של מיזם שווים שרים בגרסת בלייב

המיזם השואף לשילוב אנשים בעלי צרכים מיוחדים בקהילה חוזר בגרסה שונה לימי הקורונה

פורסם בתאריך: 16.7.20 15:51

     

את המנגינה הזאת גם הקורונה לא תעצור: המיזם המרגש "תו-שווים שרים" חוזר הערב (חמישי) לעיר אשדוד, רק שהפעם  לאור הגבלות הממשלה הוא יתקיים בשידור ישיר ברשתות החברתיות.  המופע יחל בשעה 20:00, בעמודי הפייסבוק העירוניים.

המיזם המרגש "תו-שווים שרים", שואף לעלות את המודעות לשוויון הזדמנויות ושיתופם של אנשים עם צרכים מיוחדים בקהילה באמצעות מוזיקה ואמנות. כעת הוא שב במתכונת וירטואלית לאחר יותר מ-4 חודשים של הפסקה בשל ההגבלות.

רפרנטית צרכים מיוחדים בחברה העירונית לתרבות, נורית טופז: "בזמנים בהם המציאות כמעט בכל יום משתנה לנו, החלטנו להביא לסלון הבית את הרגעים המשמחים והמחבקים של שווים שרים ולחדש את המפגשים בלייב ברשתות. מזמינה את כולם להצטרף לשידור וליצור יחד קהילה שווה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




כמו במפגשים הראשונים בסדרה, ייערך מופע שירה בציבור בהשתתפות הרכב מוזיקלי המשלב אמנים עם וללא צרכים מיוחדים, המזמין את הצופים, הפעם בבית, להצטרף לשירה. זאת לצד מופע אמנות לייב בהשתתפות אמנים חברי אגודת אמני אשדוד כשהצופים מוזמנים ליצור באופן חופשי בביתם. המופע יונגש בשפת הסימנים.

על הניהול המוזיקלי של ההרכב אמון המוזיקאי והיוצר רונן הרוניאן כשעל ההפקה נמנה הזמר והיוצר איל פרץ שבין היתר ישיר וינחה את המופע. אליהם בהרכב מצטרפים אמנים מוכשרים נוספים בני העיר אשדוד גם הם: הנחיה ושירה – עמק עמרמי, קלידים – סער בוכבינדר ויהונתן עזר. אמנים אורחים נוספים: אלי קורן, רפאל בן אברהם, מלי ממן מהצרי, אורי שוקרון, נתנאלה אייזיק, אופיר שלאשווילי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר