יוסי אסייג. צילום: עזרא לוי

הגלקטיקוס של הפועל אדומים אשדוד

טירוף בהפועל אדומים אשדוד: החלוץ יוסי אסייג שנחשב לכוכב בקנה מידה של הליגה סיכם את תנאיו במועדון, גם הקשר הנהדר אלון סולטן והבלם אבי מלכה. בנוסף, טל שטרית ואוהד אדלשטיין ימשיכו לעונה נוספת בקבוצה

פורסם בתאריך: 22.6.20 18:41

     

הפועל אדומים אשדוד הולכת בכל הכוח על עלייה לליגה הלאומית העונה. כפי שהצהיר השבוע בעלי הקבוצה רוני חג׳ג׳, הוא הולך בכל הכוח על העלייה ומתכוון להשקיע כמה שצריך כדי להגשים את המטרה. המאמן יובל נעים נהנה מהאמצעים הרבים שמעניק לו הבעלים ובונה גלקטיקוס מטורף, שלא זכור כמותו בליגה א׳.

לאחר ההחתמות של גיא סאלם ופיליפ חאיכ לעונה נוספת, הקבוצה החתימה גם את המגן האשדודי הצעיר (22), טל שטרית לעונה נוספת במועדון. ע״פ מקורות שהגיעו ל ״כאן דרום״, גם כוכב הקבוצה בעונה החולפת אוהד אדלשטיין סיכם בקבוצה לעונה נוספת.

טל שטרית. צילום: מדיה אדומים אשדוד

אוהד אדלשטיין. צילום: פבל

אך גולת הכותרת היא שחקני הרכש הנוצצים שנוהרים בזה אחר זה למועדון האדום מאשדוד. לאחר שמלך השערים של ליגה א׳ דרום, אוהד קדוסי חתם בקבוצה, כעת הפועל אדומים אשדוד סיכמה עם שלושה כוכבים נוספים. הרכש הנוצץ מכולם הוא החלוץ יוסי אסייג, החלוץ האימתני שהיה מלך השערים של ליגה א׳ דרום במשך שלוש שנים ברציפות, לפני שקדוסי לקח לו את התואר העונה.

אסייג (32) העלה את הפועל מרמורק, סקציה נס ציונה ומ.ס כפר קאסם לליגה הלאומית שנה אחר שנה וסיים במשך שלוש שנים רצופות כמלך השערים של הליגה, כשכבש כמות בלתי נתפסת של שערים. בהפועל אדומים מנסים להחתימו מזה שנתיים, אך רק כעת כשהבעלים חג׳ג׳ החליט לשפוך כספים על מנת לעלות לליגה הלאומית, הצליחו להגיע עם אסייג לסיכום. בנוסף לסיכום עם אסייג, האדומים הגיעו לסיכום עם הקשר אלון סולטן והבלם אבי מלכה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




סולטן (32) נחשב לאחד מהקשרים הטובים בליגה ולקח חלק גדול בעונת העלייה של מ.ס כפר קאסם לפני כשנתיים ביחד עם אסייג ועם כוכב האדומים אוהד אדלשטיין. בעונה האחרונה שיחק בהפועל מרמורק ושמשון כפר קאסם והצטיין.

מלכה (32) נחשב לאחד הבלמים הטובים והיציבים בליגה הלאומית. הוא משמש העונה כשחקן מפתח בהפועל קטמון ירושלים, שנמצאת בצמרת הליגה הלאומית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר