״המדיה והתקשורת זה הפנים והפה של המועדון״. הדובר רז בנימין (משמאל) ואבישי אפטקר מנהל הדיגיטל

הפועל אדומים היא קבוצת הספורט הראשונה באשדוד שפיתחה אפליקציה

היסטוריה דיגיטלית: הפועל אדומים אשדוד השיקה אפליקציה מיוחדת עם אפשרויות רבות ובכך הפכה למועדון הספורט הראשון באשדוד שפיתח אפליקציה

פורסם בתאריך: 19.6.20 14:34

     

אמנם בהפועל אדומים אשדוד עדיין לא החלו להתכונן לעונה הבאה בצד המקצועי, אך בצד המדיה והדיגיטל המועדון האדום בהחלט הגיע לשיאו השבוע, כשהודיע על שחרורה של אפליקציה ייחודית של המועדון. לאף מועדון ספורט בעיר אין אפליקציה, ובודדים מועדוני הכדורגל שיש להם אפליקציה כזו בארץ. דובר המועדון, רז בנימין ואחד מיוזמי הרעיון סיפר ל "כאן דרום" על פיתוחה של האפליקציה.

רז, איך הגיע הרעיון לפתח אפליקציה להפועל אדומים אשדוד?

"הרעיון היה קיים כבר מלפני 3 שנים, פשוט לא הייתה לנו את האפשרות להוציא אותו לפועל, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת זמן. אני ואבישי אפטקר מנהל הדיגיטל תמיד חיפשנו את הערך המוסף מעבר למה שקיים בספורט הישראלי והחלטנו בעונה שעברה להוציא את זה בעצמנו, אני והוא לבד לפועל למען המועדון והאוהדים."

האפליקציה החדשה של הפועל אדומים אשדוד

מי האחראי לפיתוח האפליקציה?

"האחראי לפיתוח הוא בחור צעיר ומוכשר מאוד שרק לפני חודש התגייס לצבא בשם דור בן משה. דור הוא בחור גאון בכל הקשור לפיתוח מוצרים. כשבחרתי בו היה חשוב לי למצוא מישהו צעיר שיש לו זיקה לכדורגל, שיבין את הראש שלי בלי שאצטרך להסביר מה חשוב לאוהד כדורגל. בנוסף, עוד יותר חשוב עבורי היה לתת לדור את ההזדמנות לפרוץ לתודעה בספורט כי הוא באמת בא לקראתנו ונרתם מכל הלב למטרה למרות שהוא עשה זאת המון בזכות עצמו והידע שלו."


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




איזה אפשרויות יהיו באפליקציה?

"באפליקציה יהיו אפשרות כמו צפייה בטבלת הליגה, כל רשימת משחקי הליגה, תוצאות משחקים, תוצאות אמת בלייב וכל מהלכי המשחק, הרכבים, חדשות וכתבות בלעדיות לאפלקצייה. המון מידע סטטיסטי, מידע על שחקנים כמו ימי הולדת, מצב כיבוש שערים, הופעות, כרטיסים צהובים/ אדומים. אזור שיקרא "אדומים" TV שבו ניתן יהיה לראות את כל הוידאו של הקבוצה מיום הקמתה. בנוסף יהיו נתונים על משחקי עבר, תוצאות ומהלכים של משחקי עבר ועוד הרבה פיצ'רים שבשלב זה לא ניתן לחשוף."

האפליקציה החדשה של הפועל אדומים אשדוד

האם יש קבוצות נוספות באשדוד ובכלל בישראל שיש להן אפליקציה?

"יש רק לקבוצות בודדות והן הגדולות ביותר כמו מכבי חיפה, מכבי ת"א, בית"ר ירושלים, הפועל ת"א והפועל ב"ש. לכל שאר הקבוצות לא קיימת אפליקציה. לדעתי, לקבוצה ששואפת להגיע לרמות הגבוהות וחשוב לה הקשר מול הקהילה והאוהדים אפליקציה זה מוצר חובה בכל מועדון שיש לו מדיה ברמה גבוה. ההבדל בינינו לבין המועדונים הגדולים שלהם יש תקציבי ענק ממנהלת הליגה כדי ליצור את הדברים האלה ואצלנו זה בא מהלב בתקציב מחושב ובעיקר אישי אבל באהבה גדולה. מי שמכיר ועוקב אחרי המדיה שלנו יודע שאנחנו בין עשרת המדיות הגדולות ביותר בארץ בספורט, הכל זה עניין של השקעה בדבר שהוא חשוב לא פחות מבניית סגל או בחירת מאמן. המדיה זה הפנים של הקבוצה מחוץ למגרש. על המגרש רואים את הקבוצה פעם בשבוע למשך שעתיים, את המדיה רואים 24/7.

האם שחקני הקבוצה ייקחו חלק בפעילויות באפליקציה?

"לשחקנים יהיה חלק פעיל מאוד באפליקציה, כמו ראיונות וידאו וכתבות בלעדיות איתם שיעלו באפליקציה.

האפליקציה החדשה של הפועל אדומים אשדוד

למי האפליקציה נגישה?

מעבר לעלות הגבוהה של פיתוח האפליקציה, יש את עניין ההשקה לחנויות שגם הוא לא בחינם וכל דבר עולה כסף. בשלב הראשון הוצאנו את האפליקציה לאנדרואיד כי רוב המשתמשים הם בעלי אנדרואיד. כמובן שהתכנון בהמשך הוא להוציא את האפליקציה גם למשתמשי אפל אבל זה עניין כלכלי לא זול וכמו שאמרתי מקודם התקציב מכיסנו ומהזמן הפרטי שלנו. בימים אלה אנו מנסים לגייס ספונסרים שירצו להופיע במדיה ובאפליקציה ולקבל המון חשיפה ובכך נוכל בהמשך לפתח את האפליקציה ולהוסיף עוד המון דברים וכמובן את האפשרות למשתמשי אפל."

עוד אמר דובר המועדון רז בנימין: "לצורך תפעול האפליקציה צריך הרבה ידיים טובות. נכון להיום ומיום ההקמה כל עניין הדיגיטל והמדיה של המועדון על הגב שלי ושל אבישי אפטקר. זה לא קל, יש המון מידע שצריך להוציא לפועל, גם בטרום העונה שאנו עושים את כל ההכנות והשדרוגים וגם במהלך העונה בזמן משחקים ואחרי משחקים. הוצאנו הודעה לאוהדים ולציבור שמעוניין ללמוד, להיכנס לתחום ולהתחבר לקבוצה ולעזור. קיבלנו מספר פניות בתחומים שונים ונשמח שעוד ידיים יגיעו ויצטרפו לצוות הדיגיטל שלנו. מעבר לסיפוק האדיר והקרבה למועדון יש המון ידע שאני נותן ומלמד את כל מי שמצטרף אלינו במהלך השנים, האנשים הופכים למקצוענים עם הזמן ויכולים לפתח בזכות זה המון קשרים באופן אישי. כל מי שמעוניין, הדלת שלנו תמיד פתוחה."

האפליקציה החדשה של הפועל אדומים אשדוד

האפליקציה החדשה של הפועל אדומים אשדוד

האפליקציה החדשה של הפועל אדומים אשדוד

האפליקציה החדשה של הפועל אדומים אשדוד

האפליקציה החדשה של הפועל אדומים אשדוד

האפליקציה החדשה של הפועל אדומים אשדוד

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר