רחוב חטיבת הנגב. למצולמים אין קשר לידיעה. צילום: פבל

דאגה בעירייה מהזינוק במספר חולי הקורונה החדשים – בעיקר מקרב האוכלוסייה החרדית

"90% מחולי הקורונה שאובחנו בשבועיים האחרונים בעיר הם חרדים, אנחנו מודאגים מהמצב", אמר גורם יודע דבר ל"כאן דרום-אשדוד". הסברה היא שמפגשים משפחתיים בחג השבועות הם האחראים לחלק גדול מההדבקה של הגל הנוכחי. פרסום ראשון

פורסם בתאריך: 16.6.20 16:05

     

"90% מחולי הקורונה החדשים שאובחנו בשבועיים האחרונים באשדוד הם חרדים". כך אמר ל"כאן דרום-אשדוד" גורם יודע דבר. "אנחנו אכן מודאגים מהמצב", הוסיף, כמעט כל המאומתים בתקופה האחרונה קשורים למערכת החינוך החרדית, ואף לא למוסד אחד בחינוך הלא חרדי".

מספר חולי הקורונה הכולל באשדוד מתחילת התפרצות המגפה הגיע אמש ל-342, ומספר החולים הפעילים עומד על 57 (לא כולל מאומתים שאובחנו היום).


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בעיריית אשדוד מנסים להתמודד עם ההתפרצות המחודשת של השבועות האחרונים, כאמור במיוחד בשכונות החרדיות: "אנו נוקטים בצעדים שונים חוץ מאשר סגירת מוסדות", אומרים שם, "ובהם תיחקור משלים שלנו לתחקור של משרד הבריאות ופעולות מניעה בהתאם, הסברה, הפעלת הרבנים ומנהיגים בקהילה".

לגבי הגורם לעלייה החדה במספר הנדבקים החדשים, הרי שלפי ההערכה, היא נובעת בעיקר מביקורים משפחתיים בחג השבועות (סוף מאי) של אשדודים בערים אחרות, ומערים אחרות באשדוד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר