עידן שריקי. צילום: אבישי אפטקר
עידן שריקי. צילום: אבישי אפטקר

פרסום ראשון: עידן שריקי במשא ומתן עם בית"ר אשדוד

בית"ר אשדוד, העולה החדשה לליגה ב' שואפת גבוה. הקבוצה תשאיר את רוב הסגל הקיים ונמצאת במשא ומתן מתקדם עם עידן שריקי ועמירן ביטון, שמחוזרים גם ע"י מאמנם לשעבר פיני עייש בעירוני מודיעין

פורסם בתאריך: 15.6.20 21:12

     

העונה הקרובה תהיה עונה היסטורית עבור בית"ר אשדוד, שתשחק בליגה ב' לראשונה בתולדותיה. הקבוצה של יוסי כנפו מכוונת גבוה, והבעלים כנפו מאמין ששמירה על רובו של הסגל הקיים, בתוספת חיזוק של כמה שחקנים בכירים תספיק לקבוצתו להתמודד בצמרת הגבוהה ואולי אף לעלות לליגה א' העונה.

רוב השחקנים שהיו חלק משמעותי מעונת העלייה של הקבוצה סיכמו על המשך דרכם במועדון בעונה הקרובה, ויהוו את בסיס הקבוצה בנוסף לכמה שחקני חיזוק שעל הכוונת של הבעלים יוסי כנפו. השחקן הבכיר ביותר שעל הכוונת של בית"ר הוא עידן שריקי, החלוץ הוותיק לו קריירה עשירה ב מ.ס אשדוד, מכבי נתניה וקבוצות נוספות בארץ ואף בפולין. שריקי (38) שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל אדומים אשדוד. בעונת 2018-19 סיים כסגן מלך השערים של ליגה א' דרום עם 20 שערים, אך בעונה האחרונה חלה דעיכה ביכולתו כשכבש שני שערים בלבד.

יוסי כנפו. צילום: ליאב אחאבן

יוסי כנפו. צילום: ליאב אחאבן

שריקי סיים את חוזהו באדומים וככל הנראה לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. הוא מנהל מו"מ עם כמה קבוצות בליגה א' וליגה ב', אך הרציניות ביותר בכוונותיהן להחתימו הן בית"ר אשדוד ועירוני מודיעין אותה מאמן פיני עייש, לו קשרים טובים עם שריקי עוד מתחילת הקריירה של החלוץ. כרגע ישנם פערים בין שריקי לבית"ר אשדוד, בעיקר בשל הדרישה שלו להגיע רק פעם בשבוע לאימון. בבית"ר מצפים כי שריקי יסכים להגיע ללפחות שני אימונים בשבוע. למרות הפערים, החלוץ נותן עדיפות לקבוצה האשדודית על מודיעין של פיני עייש, שעם כל הכבוד לשאיפות העלייה שלה, שריקי גר באשדוד ועובד בנוסף בבית הספר לכדורגל של הפועל אדומים אשדוד, ולכן יהיה עבורו הרבה יותר נוח לשחק בקבוצה מאשדוד. אפשרות נוספת שהחלוץ שוקל ברצינות היא לפרוש ממשחק פעיל ולהצטרף לצוות המקצועי של האדומים בעונה הבאה.

מעידן שריקי נמסר: ״אני שייך להפועל אדומים אשדוד. בשנתיים האחרונות הייתי בקבוצה גם כשחקן וגם בבית הספר לכדורגל ואני אמשיך להיות בהפועל אדומים אשדוד בכל מה שאפשר, עדיין לא ישבנו להחליט מה יהיה התפקיד שלי אבל הכיוון הוא להמשיך במועדון לעוד שנים.״


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בנוסף, בית״ר אשדוד מעוניינת להתחזק בקשר אחורי, כשאקס נוסף של הפועל אדומים אשדוד, עמירן ביטון על הכוונת. גם ביטון נמצא על הכוונת של מאמנו לשעבר פיני עייש בעירוני מודיעין, ובניגוד לשריקי- כרגע הוא נותן עדיפות למאמנו לשעבר ולפרויקט השאפתני שהוא בונה במודיעין. בעלי בית"ר אשדוד יוסי כנפו מסר כי הוא על סף סיכום עם שני שחקני הגנה בכירים נוספים.

עמירן ביטון במדי הפועל אדומים אשדוד. צילום: מדיה אדומים אשדוד

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר