נסחף ונעלם, יהודה בילוג. צילום פרטי
יהודה בילוג ז"ל. צילום פרטי

יהודה בילוג יובא למנוחות באשדוד בטקס אזרחי

פורסם בתאריך: 7.6.20 11:18

     

במהלך יום השישי נמצא גופתו של הנער בן ה-14 מרחובות, יהודה בילוג, מטרים בבודדים מחוף יא' באשדוד. יהודה היה בן היחיד של הוריו, לאור מצוקתם של משפחתו בהבאת בנם לקבורה, הורה היום הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית באשדוד להביאו לקבורה מידית בבית העלמין אשדוד בטקס אזרחי וללא עלות.

יבים ביום רביעי בערב, כשהוא הגיע עם עוד מספר חברים לבקר בחוף הקשתות באשדוד, יהודה ועוד שלושה חברים נכנסו למים בשעה המאוחרת ונסחפו על ידי הזרמים. אזרח שעבר במקום הצליח להציל את שלושת חבריו של יהודה על גבי גלשן, אך את יהודה הם לא הצליחו למצוא. החיפושים אחר יהודה נמשכו ללא הרף עד שנמצא במהלך צהריי שישי האחרון בים ליד חוף יא', על ידי שני גולשים.

עובדיה דהן: "האמת שיהודה אינו תושב אשדוד, אלא תושב רחובות, אבל כיוון שהוא נפטר בחוף אצלנו באשדוד, וההורים מאוד ביקשו לקבור אותו באשדוד, אל עף שבדרך כלל המשפחה עצמה נוהגת לקבור את קרוביה בבאר שבע, לאור המקרה הטרגי החלטנו לקהל מעליהם ולאפשר להם את הקבורה של בנם באשדוד, שהיה קרוב אליהם ויוכלו לבקר אותו בכל עת,  אנחנו קוברים אותו אצלנו בחלקת חסרי דת ללא תשלום".

"ראינו את המצוקה הקשה," מסביר הרב דהן "כשאנחנו רואים מקרים כאלה שיש צער כה גדול למשפחה אנחנו מנסים לעזור. אנחנו עכשיו בקשר  עם 'אבו כביר' שישחררו את הגופה, אנחנו מנסים ללחוץ להביא אותו היום לקבורה כמה שיותר מהר. כמובן שהלוויה תתקיים לפי כללי משרד הבריאות, במרחב הפתוח ולא מעל 50 איש".

התמונה האחרונה של יהודה בילוג וחבריו לפני האסון

התמונה האחרונה של יהודה בילוג וחבריו לפני האסון

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר