צילום: דוברות משטרת ישראל

סוף טוב: פרץ לדירה של זוג שעומד להתחתן וגנב את טבעות הנישואים

משטרת ישראל עצרה חשוד בהתפרצות לדירה באשדוד, במהלכה נגנבו טבעות נישואים לזוג באשדוד שעומד להתחתן בקרוב, הטבעות נתפסו והוחזרו לזוג הצעיר, ומעצרו של החשוד הוארך

פורסם בתאריך: 3.6.20 12:22

     

בתאריך 30/5/2020 בסמוך לשעה 22.00 התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות התפרצות לדירה באשדוד ברובע א'. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום במידי ופגשו בצעירה, אשר סיפרה כי נגנבו מדירתה טבעות נישואים שלה ושל בן זוגה, אותן רכשו לקראת חתונתם שאמורה להתקיים בעוד שבועיים. כמו כן נגנב מהדירה מחשב נייד וסכום כסף של אלפי שקלים.

שוטרי משטרת ישראל החלו במידי בביצוע פעולות חקירה אופרטיביות ומהירות והגיעו לזהותו של החשוד. אתמול הוא אותר ונעצר באשדוד על ידי הבלשים ובכליו נתפסו הטבעות שנגנבו, מחשב נייד וסכום כסף של אלפי שקלים. כמו כן נתפס חומר חשוד כסם וסכין.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




החשוד, תושב אשדוד בשנות ה-30 שלו, נלקח לחקירה במשטרת אשדוד. היום הוא הובא לדיון בבית משפט השלום באשקלון ומעצרו הוארך עד לתאריך 7/6/2020. הטבעות הוחזרו לזוג הצעיר, והחקירה נמשכת.

צילום: דוברות המשטרה

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תפעל בכל דרך ואמצעי העומד לרשותה על מנת להביא למיצוי הדין עם אלו הפוגעים בביטחון הציבור וברכושו".

צילום: דוברות משטרת ישראל

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר