צילום: יאנינה קודליק

עוד חוזר הניגון: קונסרבטוריון אקדמא חוזר לפעילות מלאה

יאנינה קודליק, מנהלת קונסרבטוריון אקדמא: "אנחנו נרגשים לראות את התלמידים שוב לאחר תקופה ארוכה בה נעשו הלימודים מרחוק בצורה מקוונת"

פורסם בתאריך: 2.6.20 17:50

     

קונסרבטוריון אקדמא חוזר השבוע (1/6/20) לפעילות מלאה. לאחר שלפני כחודשיים חזר הקונסרבטוריון לקיים שיעורים יחידניים, הוא חוזר השבוע לפעילות רגילה ויקיים גם שיעורים קבוצתיים.

הלימודים יעשו בהתאם לכל הנחיות משרד הבריאות, בין השאר: הצוותים החינוכיים והתלמידים יגיעו לקונסרבטוריון בתנאי שאינם נדרשים לבידוד על פי הנחיות משרד הבריאות, ללא חום מעל 38 מעלות או תסמינים הקשורים בקורונה שיעול, קשיי נשימה או תסמין נשימתי ושלא נחשפו לחולה מאומת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




הכניסה לקונסרבטוריון אך ורק לצוותים החינוכיים ולתלמידים לאחר חתימה על הצהרת בריאות כנדרש. על כולם יהיה לחבוש מסכות פה ואף, למעט ילדים מתחת לגיל 7, אנשים עם מוגבלות נפשית, שכלית או רפואית המתקשים באופן משמעותי בשימוש במסכה. בזמן השיעור אין צורך לחבוש מסכה.

הורה או המלווה או כל אדם אחר לא יוכל להיכנס או לשהות בקונסרבטוריון ככלל, תלמידים מתחת לגיל 10 יתקבלו על ידי מוריהם בכניסה למונארט ויחזירו אותו לאותו המקום בסיום השיעור.

חדרי הלימוד יסודרו באופן המקנה את המרחק הפיסי הנדרש בין התלמידים והמורה, במזכירות אקדמא יוצבו מתקנים עם חומר לחיטוי ידיים ומגבונים לחיטוי, השולחנות במקום יחוטאו בתחילת יום העבודה ובסיומה ובין השיעורים. התלמידים יגיעו למסגרת החינוכית עם ציוד לימודי אישי, יש להימנע מהעברת חפצים וכלי נגינה מיד ליד.

"אנחנו נרגשים לראות את התלמידים שוב לאחר תקופה ארוכה בה נעשו הלימודים מרחוק בצורה מקוונת", אמרה יאנינה קודליק, מנהלת קונסרבטוריון אקדמא, והוסיפה: ״אנחנו גאים בתלמידים שהמשיכו לנגן ולהתאמן גם בתקופה בה לא יכלו להגיע לשיעורים בקונסרבטוריון. הפנים המאושרות שלהם כשנכנסו לקונסרבטוריון השבוע רגשו אותנו מאד. אנחנו מבטיחים לתלמידים ולהוריהם כי הלימודים יעשו בצורה בטוחה תוך הקפדה מלאה על כל הנחיות משרד הבריאות וכי נדאג לשמור על ביטחונם ובריאותם".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר