צילום ארכיון: אוליבייה פיטוסי. למצולם אין קשר לידיעה
צילום ארכיון: אוליבייה פיטוסי. למצולם אין קשר לידיעה

חשד: חיבל במערכת הבלמים של אדם אחר כדי להביא למותו

פורסם בתאריך: 29.5.20 12:06

     

תושב אשדוד בן 35 נעצר בחשד שניטרל את הבלמים במכוניתו של אדם אחר בעקבות סכסוך כספי. למרבה המזל הנהג, שהבחין שמשהו אינו תקין ברכבו, הצליח להגיע למוסך ללא פגע. החשוד טוען שמדובר בטעות בזיהוי.

אתמול, ערב שבועות, הובא החשוד בפני בית משפט השלום באשקלון. נציג המשטרה, עו"ד ערן צמיר, אמר, כי "אני מציג לבית המשפט שני סרטונים באמצעות הטלפון הנייד שלי. הדיסקים נמצאים בתיק החקירה. על פי החשד המשיב חתך את צינורות נוזל הבלמים של המתלונן, בעצם החשד הוא שניסה לגרום למותו. כאשר ברקע הדברים סכסוך עסקי בין הקורבן לבין אדם נוסף שקשור למשיב. המשיב נחקר ומכחיש באופן גורף. הוצג בפניו אחד הסרטונים ומכחיש שמדובר בו עצמו".

צמיר הוסיף בדיון שהנהג "נסע ברכב וניסה לעצור ולא הצליח. נורית חיווי דלקה והוא נסע למוסך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




הסנגורית, עו"ד רווית מוכבר, אמרה, "אני מבינה שיש סרטון, אני מבינה שהחשוד מכחיש שהוא הדמות שנראית באותו סרטון… אני מבינה שאין סכסוך בין המתלונן לבין החשוד, לפחות סכסוך ישיר. לפי מה שהחשוד הסביר בחקירה אין לו כל סכסוך עם האדם הזה. אני מבינה שהעבירה היא חבלה במזיד לרכב. כאשר בסופו של יום המתלונן הגיע בבטחה למוסך לא נגרמה לו שום חבלה, הוא לא איבד שליטה על הרכב".

משטרת אשדוד - מרחב לכיש. צילום: דור גפני

משטרת אשדוד – מרחב לכיש. צילום: דור גפני

השופטת טלמור פרס, קבעה: "שוכנעתי כי קיים חשד סביר, עד כמה שנדרש בשלב זה לצורך הארכת מעצר, שהמשיב עבר את העבירות המיוחסות לו בבקשה". היא האריכה את מעצרו עד 1 ביוני.

החקירה בתחנת המשטרה באשדוד נמשכת.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר