אל״מ יוסי כהן עם ראש עיריית אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי. צילום: דובר צה״ל

נפרד: מפקד המחוז הגיע לאשדוד לומר שלום

במהלך השבוע נפרד מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף, אל"ם יוסי כהן ממספר רשויות במחוז הדרום. במהלך תפקידו בשלושת השנים האחרונות הוא ליווה את רשויות הדרום במצבי חירום השונים ביניהם הסלמות, הפרחות בלוני תבערה ולחימה בנגיף הקורונה. אחרי 27 שנות שירות כהן יוצא לאזרחות

פורסם בתאריך: 26.5.20 09:37

     

במהלך השבוע נפרד מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף, אל"ם יוסי כהן, ממספר רשויות במחוז הדרום.

הוא ביקר באשדוד, באר טוביה, קריית מלאכי, קריית גת, מועצה אזורית לכיש, מועצה אזורית חוף אשקלון, מועצה אזורית יואב, גן יבנה וזירת הדרום של חיל הים.

כהן, תושב כפר מימון שבעוטף, ליווה במהלך תפקידו בשלושת השנים האחרונות את רשויות הדרום במצבי חירום השונים ביניהם הסלמות, הפרחות בלוני תבערה ולחימה בנגיף הקורונה. מחוז דרום ליווה וימשיך ללוות את רשויות הדרום בשותפות וחדוות עשייה משותפת כאשר המטרה היא הצלת חיי אדם ושמירה על שגרת חיים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אלוף משנה יוסי כהן מפקד מחוז דרום, אמר: "הממשק עם התושבים והמרחב האזרחי פתח בפני עולם מרתק של עשייה ומרחבי השפעה. הצלחנו לייצר בדרום מערכת הפועלת בשותפות של כלל הגורמים ובמציאות שכזו רב השלם מסך חלקיו.

כהן עם ראש מועצת באר טוביה, קובי אביבי. צילום: דובר צה"ל

"במהלך שלוש השנים האחרונות חווינו מגוון מצבי חירום כגון ימי קרב, בעירות, שטפונות ואתגרי המערכה כנגד הקורונה. בטחון ובריאות תושבי הדרום היו לנגד עיני כגורם המרכזי המוביל את העשייה הרחבה והמשמעותית.

כהן עם ראש מועצת חוף אשקלון, עו"ד איתמר רביבו. צילום: דובר צה"ל

כהן: "הצלחנו לרתום את ראשי הרשויות, ארגוני החירום ומשרדי הממשלה לפעולה מתוך שותפות וערבות הדדית. פעלנו כדי לבנות ולחזק את הרשויות המקומיות 'כלבנת יסוד' ובמבחן האמת הם פעלו באופן עצמאי ומקצועי ועל כך גאוותי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר