יובל כרמי פוגש את פרופ׳ קובי ג׳ורג׳, מנהל המערך הקרדיולוגי בקפלן, שהציל את חייו. צילום: המשפחה

מחיר ההכפשות: חייו של מוכר הפלאפל האהוב ניצלו לאחר שעבר צנתור

יובל כרמי, מוכר הפלאפל מאשדוד: "הפכו את המקלדת לכלי נשק, כל פעם יורים לי בלב עד שהתמוטטתי"

פורסם בתאריך: 18.5.20 11:58

     

יובל כרמי, מוכר הפלאפל מאשדוד שריגש את המדינה, הגיע למחלקה לרפואה דחופה בבית החולים קפלן ברחובות עם כאבים בחזה וחולשה כללית. רגע לפני שעבר התקף לב, הצליחו הצוות הרפואי במחלקה לרפואה דחופה ובמערך הקרדיולוגי של בית החולים, בניהולו של פרופ׳ קובי ג׳ורג׳ שביצע את פרוצדורת הצנתור, להציל את חייו ולאפשר לו לחזור במהרה לחנות הפלאפל.

כרמי הגיע אל המרכז הרפואי "קפלן" ממש ברגע האחרון, אחרי ימים של כאבים בחזה וחולשה. למרות שעבר צנתור בעבר, הוא לא חשב שהפעם מצבו ידרדר במהירות כזאת. פרופ׳ קובי ג'ורג', מנהל המערך הקרדיולוגי בבית החולים קפלן, הסביר עד כמה המצב של יובל קשור ללחץ הנפשי שבו היה שרוי בתקופה האחרונה. "לחלוטין אפשר לומר שיש השפעה של מצב נפשי על המצב הפיסי," הסביר פרופ' ג'ורג', "ואנחנו עלולים להיתקל במצבים רבים כאלו בתקופה זו״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




הצוות הרפואי ביצע צנתור ארוך ומורכב ולאחר מספר ימים יובל יוצא הביתה במצב מצוין.

"ברוך השם אני בן אדם חדש, הצילו אותי ממוות". סיפר כרמי לכתב כאן דרום "בתקופה האחרונה הרגשתי רע עד שהגעתי למצב שאני פשוט לא יכול ללכת אבל אל הבנתי שזה הלב. אני בטוח שזה קשור לתקופה האחרונה וללחץ שחוויתי מהסביבה. אנשים העלילו עלי, שיקרו, וקיללו, אני רק מברך אותם, שיהיה להם טוב ככה הם לא יתעסקו בשטויות וימציאו דברים שלא היו ולא נבראו. אנשים לא שקולים ולא עוצרים את הלשון שלהם, הפכו את המקלדת לכלי נשק, כל פעם יורים לי בלב עד שהתמוטטתי".

כעת, נח כרמי ונמנע בכלל מלהגיע לעסק. את דוכן הפלאפל כרגע מנהל הבן הבכור שלו, ירין. "אני רוצה לברך את  אישתי וילדי שמחבקים אותי בתקופה הזו". הוסיף כרמי ״אני מודה גם לפרופ׳ ג׳ורג׳ והצוות במכון הלב שהם המלאכים ששומרים עליי. הגעתי לקפלן במצב רע מאוד. אין ספק שלקחתי ללב את המצב שלי בתקופת קורונה״.

כעת, כל מה שיובל רוצה זה לחזור לדוכן הפלאפל שלו. "אני מתגעגע לאנשים, לראות אותם ולתת להם לחייך. זה העולם שלי" אמר בבית החולים, "אני רוצה לברך את כל עם ישראל לבריאות, חשוב לי לבקש, תקנו דברים תוצרת הארץ. ככה יוצרים תעסוקה, נותנים לעסקים ומפעלים להתפרנס." הוא מדגיש במסר נוסף וחשוב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר