מנהלת מחלקת התפרצות קורונה בביה"ח, דר' קרינה גליק. צילום: אסותא אשדוד

מנהלת מחלקת הקורונה באשדוד: "משאירים את האלימות מחוץ לבתי החולים"

פורסם בתאריך: 17.5.20 11:32

     

ד"ר קרינה גליק, שהיתה מנהלת מחלקת קורונה בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד עד סגירת המחלקה, קוראת היום במסר לציבור: "מאמצים את אי האלימות כלפי הצוותים הרפואיים ומשאירים אותה מחוץ לבית החולים."

תופעת האלימות כלפי הצוותים בבתי החולים היא תופעה מכוערת שלצערנו מוכרת כמעט בכל בתי החולים בארץ. בתקופת הקורונה תופעות שכאלה הלכו ופחתו, והיה אפשר להאמין שההבנה כי הציבור מבין את ההקרבה הרבה שעושים אנשי הרפואה למעננו. אך עם נסיגתו של נגיף הקורונה מלבינו וחיינו, נראה שהתפנה שוב המקום לרגשות של כעס ואלימות והתופעה צצה שוב בבתי החולים ששבים לפעילות שגרתית.

: "נכון הקורונה כבר לא בשיאה, מהדורות החדשות לא נפתחות במספר החולים או מספר הנדבקים, ואכן המצב בשליטה" אמרה ד"ר גליק. "בשיאה של המחלה חזינו בישראלי היפה. זה המפרגן, המוחא כף, והחשוב מכל – זונח את האלימות בצד. אך הימצאותה של הקורונה בשליטה מחזירה עמה גם את תחלואי העבר.

"אנו עדים להתגברות האלימות כלפי הצוותים הרפואיים בכל בתי החולים בארץ, אני קוראת לכם בואו ניקח מתקופת הקורונה גם את הדברים היפים אולי גם נאמץ אותם, נשאיר את האלימות מחוץ לבתי החולים."


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




יש לציין כי רק בשבוע שעבר ציינו בארץ ובעולם שבוע האחות, החזרה של תופעה כה מזעזעת של אלימות כלפי רופאים, אחיות וצוותי טיפול שונים כה מהר לאחר תקופה ממושכת בה נזקקנו להם רבות, היא ללא ספק תופעה כואבת שעלינו להוקיע לפחות מהעיר שלנו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר