קהל מכבי אשדוד. צילום: פבל.
קהל מכבי אשדוד. צילום: פבל.

כדורסל: עמית תמיר מונה למאמן מכבי אשדוד

בעקבות החלטתו של המאמן בראד גרינברג לא לשוב לישראל, עוזר המאמן עמית תמיר קודם לעמדת המאמן

פורסם בתאריך: 17.5.20 08:53

     

לאחר שהתברר סופית כי מאמן הקבוצה בראד גרינברג החליט שלא לחזור לישראל, מכבי אשדוד הודיעה על מינויו של עמית תמיר למאמן הקבוצה עד לסיום העונה. תמיר היה עוזרו של גרינברג בשבועות האחרונים לפני פגרת הקורונה, וינסה לעשות את הכמעט בלתי אפשרי ולהוביל את אשדוד להשארות בליגה.

תמיר בן ה-41 אימן בשנים האחרונות קבוצות נוער וילדים אחרי שפרש ממשחק פעיל. הוא גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים, ואחרי ששיחק באוניברסיטת קליפורניה שבברקלי החל בקריירה מקצוענית שכללה את פאוק סלוניקי וא.א.ק אתונה היווניות, שרלרואה הבלגית, וכמה קבוצות בליגת העל ביניהן מ.כ גבעת שמואל, הפועל חולון, אליצור אשקלון ומכבי ראשון לציון, שהייתה קבוצתו האחרונה בעונת 2011/12.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מצבה של מכבי אשדוד בטבלת הליגה הוא רע מאוד. הקבוצה מדורגת במקום האחרון, עם 4 ניצחונות מ-21 משחקים, מרחק שלושה וחצי משחקים מהפועל באר שבע שמעליה. בנוסף לכך, אשדוד הודיעה בתחילת השבוע כי אף אחד מבין שחקניה הזרים לא ישוב לשחק בקבוצה, והיא תצטרך להחתים שני שחקנים זרים על מנת שלא לקבל קנס כספי גבוה ממנהלת הליגה עם שוב העונה. במקביל איבדה הקבוצה את הקפטן ליאור אליהו שגמר את העונה בשל פציעה בכף ידו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר