האולר והסכין שנתפסו על החשוד. צילום: דוברות המשטרה
אולר וסכין יפנית (ארכיון). צילום: דוברות המשטרה

אישום נגד בן 15: חטף תיק מאדם מבוגר ואיים על נער 'אחי עובד אצל דומרני'

כתב אישום שהוגש נגד קטין בן 15 מאשדוד מגולל שורה של מעשים אלימים ועבירות רכוש. למרות גילו הצעיר וגם לאחר שנעצר ושוחרר, הוא לא נרתע והמשיך בשלו

פורסם בתאריך: 11.5.20 16:08

     

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית משפט השלום לנוער באשקלון כתב אישום נגד נער בן 15 מאשדוד. הוא מואשם שביצע שורה של עבירות רכוש ואלימות כלפי עוברי אורח בעיר, חלקן תוך איומים באמצעות סכין ואולר. הנאשם, אומרים בפרקליטות, המשיך במעשיו ולא נרתע, גם לאחר שעוכב ונעצר מספר פעמים, ותוך כדי הפרת תנאים מגבילים שהושתו עליו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שלומית מלקו, באירוע אחד, הגיח הנאשם רכוב על אופניים חשמליים מאחורי אדם שחזר מבית הכנסת המרכזי באזור ג' באשדוד לכיוון ביתו, שלף אולר, אחז בו מול גופו ודרש ממנו כסף. באירוע אחר, איים באמצעות סכין על קטין בן 16 שרכב באופניים חשמליים, אמר לו שאף אחד באשדוד לא יכול לריב איתו כי אחיו "עובד אצל דומרני", וגנב לו את האופניים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בנוסף, כך על פי האישומים, חטף הנאשם מידיו של אדם מבוגר בן 71 שעמד סמוך למדרכה עם המטפלת את הטלפון הנייד שהחזיק בידו על מנת להזמין מונית. בשתי הזדמנויות אחרות, פרץ הנאשם לסניף "רמי לוי" באשדוד וגנב ארגזים של בקבוקי "קורונה" ובירה נוספת, וכן פרץ לבניין העירייה באשדוד דרך חלון אותו ניפץ חברו קודם לכן.

כתב האישום מייחס לנאשם חמישה אישומים בגין ביצוע עבירות של תקיפה לשם גניבה בנסיבות מחמירות, גניבה, איומים, החזקת סכין שלא כדין, התפרצות לבניין שאינו מקום מגורים או תפילה, היזק בזדון ודרישת נכס באיומים.

מהסנגוריה הציבורית לא נמסרה תגובה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר