אשדוד: שרים עם הסימפונית בפארק

התזמורת הסימפונית אשדוד בשיתוף מרכז קהילתי 'דיונה' יערכו בשכונות ארבעה מופעי שירי ארץ ישראל עם הזמרת יוליה פלדשרוביץ ובהשתתפות התושבים ממרפסות הבתים

פורסם בתאריך: 7.5.20 19:38

     

מסורת חדשה לימים לא שגרתיים אלו, בהם אולמות הקונצרטים ריקים והאנשים נשארים בביתם: לאחר שבתזמורת הסימפונית אשדוד נאלצו לדחות את פעילות התזמורת, ובעקבות כך גם את הקונצרטים הקרובים, ביקשו למצוא דרך לשמור על קשר עם הקהל ולא רק באופן דיגיטלי והתקבלה החלטה לצאת בסדרת מופעי מוזיקה בשכונות העיר תוך שמירה קפדנית על הנחיות משרד הבריאות.

עו"ד נעים שומר, יו"ר הנהלת התזמורת מבקש להודות לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, התומך בפעילות התזמורת ובאירועי תרבות בקהילה בימי שגרה ובימי קורונה. שומר גאה בנגני התזמורת הסימפונית המצויים בחל"ת, שלדבריו הפגינו מידה רבה של אצילות נפש בשעה שנעתרו לנגן במופעי הפארק בהתנדבות מלאה. נגני התזמורת שכמו רבים היו שרויים בבידוד חברתי צמאים לחזרה לשגרת החזרות והמופעים ורואים במופעים בשכנות העיר הזדמנות של ממש לתרום את חלקם למצב ולשמח את התושבים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מנכ"ל התזמורת עו"ד משה פישר יחד עם שלום לוטטי, מנהלו של מרכז קהילתי 'דיונה' ומיקי בן עזרי-מנהל מינהלת הרבעים י'-י"ג החליטו לאחר תכנון מדוקדק על ארבעה מופעים במתחמים, שבין בנייני מגורים, שיאפשר לתושבים רבים ככל שניתן להשתתף במופעי התזמורת. לדבריו של משה פישר-מנהל התזמורת, "המופעים הללו הם דרך עבורנו לרגש בעזרת המוסיקה את תושבי העיר, שגילו ומגלים סולידריות בימי הקורונה. גם אם לא מדובר בקונצרט באולם עדיין נשמור עם הקהל במרפסות הבתים על קשר. בימים הללו וככל שיתאפשר – נשלח אליכם דרישות שלום מוזיקליות בדמות מופעים, שבוודאי יסבו עונג לקהל ויאפשרו להם לשעה קלה להתרווח מהבידוד החברתי, לשיר בצוותא עם צוות מוזיקאים משובח."

התזמורת הסימפונית אשדוד. צילום: התזמורת הסימפונית אשדוד

יחד עם הזמרת יוליה פלדשרוביץ ומנצח התזמורת טיראן ניקוגיסיאן נבנתה תכנית מופע משירי ארץ ישראל הישנה והטובה-רשימת שירים מוכרת מכל התקופות, שיאפשרו לקהל להצטרף לשירה ולהתענג על מופע איכותי ממש ממרפסת הבית.

מופעי 'תזמורת בפארק' ייערכו בימי רביעי, 13.5 בשעה 18:00, בגן שבין הבניינים 29-39 ברח' המלך חזקיה ברובע י"ג ובאותו ערב בשעה 19:00 בגן במתחם שבין הבניינים7-17 ברח' המלך יהויכין(רובע י"ג ).
ביום רביעי 20.5 ייערך מופע בגן במתחם שבין הבניינים 1-12 ברח' יואב בן צרויה(רובע י') ובאותו ערב בשעה 19:00, בגן שבמתחם הבניינים 8-14 ברח' המלך אמציה(רובע י"ג ). תישארו בבית-ההנאה מובטחת.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר