חובשת רפואת חירום במד"א, דניאלה בכש. צילום: דוברות מד"א

בחזית המאבק בנגיף הקורונה: דניאלה בכש מאשדוד

חובשת רפואת חירום במד"א דניאלה בכש מאשדוד מסכמת חודשיים של התנדבות מסביב לשעון

פורסם בתאריך: 7.5.20 19:12

     

דניאלה בכש (48) מאשדוד, מתנדבת במד"א מזה 3 שנים כחובשת רפואת חירום ונהגת אמבולנס. דניאלה, נשואה ואימא לשתי בנות, עובדת בעיריית אשדוד, ובחודשיים האחרונים פעלה לילות כימים כחובשת מד"א בחזית המאבק בנגיף הקורונה. כשבמד"א החלו בגיוס דוגמים, דניאלה נרתמה למשימה. לאחר שעברה הכשרה, החלה לבצע דגימות בבתיהם של מטופלים מדי יום, באשדוד, אשקלון, רחובות, באר טוביה, קריית מלאכי, וביישובים נוספים באזור.

"בהתחלה היו לי קצת חששות, אבל ידעתי שאם אעשה הכל על פי הנהלים המחמירים של מד"א, עם ציוד המיגון המתקדם שקיבלנו, הכל יהיה בסדר", שיתפה דניאל, "המשפחה שלי סמכה עליי ותמכה בי מהרגע הראשון. הם ידעו שאני שומרת על עצמי, והבינו עד כמה מה שאני עושה הוא חשוב".

עם הרחבת ביצוע הדגימות בבתי האבות והמוסדות השונים, הצטרפה דניאלה לצוותים נוספים של מד"א מהאזור שלה, וביצעה מאות דגימות גם במסגרת משימה זו. "העבודה בבתי האבות הייתה מאתגרת", סיפרה דניאלה, "נתקלתי לא פעם בדיירים שחששו מהדגימה, אבל עם זאת, כמעט בכל המקרים קיבלו אותנו בסבר פנים יפות, והבינו שאנחנו לטובתם במאת האחוזים. זה לא היה פשוט, אבל ידעתי עד כמה המטרה היא חשובה, ולא וויתרתי לרגע".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר