דייגים סביב כריש בחוף חברת החשמל באשדוד. צילום: רן גולן, ביה"ס לצלילה OUT OF THE BLU

צפו בתיעוד יוצא דופן: נחיל כרישים באשדוד (וידאו)

פורסם בתאריך: 4.5.20 22:29

     

רן גולן, בעלים של בית ספר לצלילה OUT OF THE BLU, מאוד אוהב כרישים – לראות אותם, לצלם אותם, וגם לצלול איתם. העיקר שהמפגש יהיה כמה שיותר קרוב.

אתמול, ראשון, הוא תיעד נחיל ענקי של כרישי סנפירתן בחוף חברת החשמל של אשדוד סביב מוצא המים החמים לים. כמה מהם הגיעו ממש הסלעים שעל קו החוף לרגלי קבוצה של דייגים שהתאספו שם עם חכות.

"אני מעריך שמדובר בלפחות 250 כרישים", אומר גולן. "לזה היה מרגש מאוד. הכיף הכי גדול שלי זה לצלול איתם, אבל פספסנו את ההזדמנות בגלל מגבלות הקורונה גם שחלות גם על הכניסה לים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לגולן יש הרבה מאוד שעות כרישים. הוא עוקב אחריהם מקרוב בחדרה ובתקופה הזאת של השנה נודד איתם דרומה: "הכרישים נמצאים בחופים הצפוניים של אשדוד בין שבועיים לחודשיים בשנה, בדרך כלל באביב וממש חבל לי שלא הספקתי להיכנס איתם למים הפעם".

אתה לא מפחד?

"לא, אני לא מפחד, אני מתרגש. אני גם לוקח אנשים לצלול עם כרישים. לפני כשנה צללנו כמה חבר'ה עם כ-100 כרישים סביבנו באשדוד. זאת הייתה חוויה יוצאת דופן. אני כל כך מתגעגע לזה".

כך נראתה הצלילה של גולן וחבריו עם כרישים באשדוד בחודש מרץ בשנה שעברה:

לפי ההצהרות הערב על המשך ההקלות והסרת ההגבלות שהוטלו במסגרת המאבק בהתפשטות הקורונה – יש סיכוי טוב שניתן יהיה לחזור לים בקרוב מאוד. אגב, מישהו מבין באמת למה בעצם נאסר בצורה גורפת על כניסה למים במשך שבועות ארוכים? גם הגולשים תוהים.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר