שיחת "זום" של תלמידי כפר הנוער כנות

כפר הנוער כנות: התלמידים מתגעגעים

בסקר שנערך בקרב תלמידי כנות נמצא כי הלמידה מרחוק אפקטיבית, שנשמר קשר אישי מלא בין המורים לתלמידים ועדין יש געגועים גדולים לכפר

פורסם בתאריך: 23.4.20 10:35

     

כפר הנוער כנות פועל בהתאם להוראת משרד הבריאות, אך הלימודים השוטפים מוסיפים להתקיים דרך אפליקציית 'זום'.
תלמידי הכפר התבקשו למלא סקר בנושא רווחת החניך ושביעות רצונו מהקשר האישי והלימודי עם הכפר בתקופת הקורונה.

510 תלמידים ותלמידות השתתפו בסקר, כ-89% מכלל תלמידי הכפר. כ-51% מהתלמידים סיפרו כי הם מרגישים מצוין, 38% מהתלמידים סיפרו כי הם מרגישים טוב ואילו 8% מהתלמידים סיפרו כי הם חשים מבולבלים לאור המצב. 96% מהתלמידים העידו כי יש להם אפשרות ללמידה מרחוק דרך המחשב או הנייד, ו-91% מהתלמידים העיד כי הם אכן משתמשים בלמידה מרחוק.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אחוז גבוה מהתלמידים שיתפו כי הלמידה מרחוק מקדמת אותם, לדוגמא 85% מכיתות ז'. כ-67% מהתלמידים אמרו שהם מתגעגעים לכפר במידה רבה, כ-87% מהתלמידים אמרו כי הם שומרים על קשר עם איש צוות אחד לפחות, כ-21% אחוז סיפרו כי הם שומרים על קשר עם ארבעה אנשי צוות ויותר.

"אני מאוד מתגעגעת לכפר, לחברים, היחס של המורים והתלמידים, לאווירה של הלמידה. אני מקוה שהתקופה תגמר כמה שיותר מהר ונחזור כולנו לשגרה", אמרה שלי ירנבורג, תלמידת כיתה ח' בכפר. "במסגרת הלמידה מרחוק מילאתי כל מיני משימות בכל מיני מקצועות. בפיזיקה למדתי על אנרגיות, מנופים, עבדתי על מכונה בשם 'רוב גולדברג' והיה מאוד מעניין".

"החוויה שלי מהלמידה מרחוק טובה, המורים עוזרים שצריך", אמר אביב הברמן תלמידת כיתה ט' בכפר. "אני מתגעגע ברמות שאי אפשר להסביר, לכפר, לחברים, לשגרה. הלמידה במאיץ המדעי, פרויקט חלל שנעשה בכפר, קצת שונה, אנחנו עובדים בקבוצות ובסופו של שבוע או שבועיים מתאספים ומספרים על מה שעשינו, זו למידה עצמאית וזה כיף לדעת שסומכים עליך שתעשה עבודה".

כפר הנוער כנות

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר