חגיגות יום ההולדת של רוקסנה אמש

מצמרר: חגיגות יום ההולדת של רוקסנה, התיעוד האחרון

משפחתה של ‏ארונוב‏ (30), שנישאה לפני פחות משנה ונהרגה הלילה בתאונה מבקשת מכל מכריה ואהוביה להגיע להלוויה שתתקיים בשעה 14:30 בבית העלמין באשדוד

פורסם בתאריך: 19.9.17 09:30

     

אסון: רוקסנה ארונוב ובעלה, ברוך חזרו מחגיגת מסיבת יום הולדת 30 לרוקסנה במסעדה לכיוון ביתם באשדוד ומסיבה שעדיין אינה ברורה עצרו יחד עם שני רכבים נוספים ליד צומת חולות בשולי הכביש. משאית שעברה במקום התנגשה בהם ומעצמת הפגיעה נהרגה הצעירה ובעלה, ברוך, נפצע קשה.חברם של בני הזוג, יגאל קאפה: "הכרתי את שניהם. אנחנו חברים טובים, ישבנו יחד ביום ההולדת אתמול במסעדה באשדוד. ברוך ארגן מסיבת הפתעה לרוקסנה לכבוד יום ההולדת שלה, 30, כולם מאד שמחו, מאד התרגשו, ערב מושקע שבה באו כל החברים. נסענו הבית והם המשיכו למועדון" על המעבר הנורא, מלילה של שמחה להכרה כי חברו הקרוב פצוע קשה מאד, ורוקסנה נהרגה מספר קאפה: "שמעתי על האסון מכתבה באינטרנט. הזדעזעתי, לא עיכלתי, זה חברים כל כך קרובים. זה לא שוק, זו טרואמה לכל חיי. רוקסנה היתה מלאך. כל הזמן צוחקת, מחייכית, פשוט לא ניתן לעכל" קאפה שיחזר את הפרידה האחרונה מרוקסנה, בערב יום הולדתה ה30 ואמר "היא כל כך שמחה שהגענו, היא אמרה לנו 'אני כל כך שמחה שבאתם לכבד אותי, אני אוהבת אתכם' . מי בכלל היה יכול לדמיין דבר כזה. נכנסתי אליה היום לפייסבוק והכל מזל טוב מזל טוב ופתאום האסון, בחיים לא ראיתי דבר כזה. פשוט אסון"

תיעוד הלילה האחרון:

כאמור, שלושה צעירים נהרגו הלילה (שלישי) מפגיעת משאית בשולי כביש 4, סמוך למחלף חולות ליד יבנה. שני בני אדם נוספים נפצעו באורח קשה מאוד. נהג המשאית הפוגעת נפצע באורח קל. סביב השעה 03:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א מרחב איילון על חמישה הולכי רגל שנפגעו ממשאית. החמישה ככל הנראה יצאו ממכוניתם לאחר תאונה קלה בין שני כלי רכב, אז נפגעו ממשאית חולפת.

מחקירת המשטרה עולה כי במכונית הלקסוס השחורה שעצרה בשולי הדרך היו שני זוגות – אחד מהם, בעל ואישה מאשדוד שנישאו לאחרונה. הם שבו ממסיבת יום ההולדת של האישה, רוקסנה. ככל הנראה, לאחר מחלף יבנה לכיוון צפון התפתח עימות על הכביש בין נהג הלקסוס לבין נהג מכונית הפולקסווגן פאסאט שבה ישבו נהג ונוסע נוסף.

בשלב מסוים, החליטו הנהגים לעצור בצד כדי להתעמת. נהג הפולקסווגן עצר כאשר חצי מהמכונית בלטה לנתיב הימני וירד עם הנוסע. מכונית הלקסוס עצרה כמה מטרים לפניו. שני גברים ירדו ממנה. מעדויות שבידי המשטרה עולה כי בין הצדדים פרץ עימות חריף. כאמור, אחת הנשים שהיו במכונית הלקסוס יצאה לכביש כדי לנסות להרגיע את הצדדים. באותה השנייה פגעה משאית שעברה במקום בחלקה האחורי של מכונית הפולקסווגן ודרסה את כל חמשת הנהגים והנוסעים שהיו בכביש. מותם של האישה ושני הגברים נקבע במקום. בבית החולים שיבא נלחמים הרופאים על חייהם של שני פצועים קשה מאוד.

חגיגות יום ההולדת אמש

חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותם במקום של שלושה מהולכי הרגל, שני גברים ואשה, כבני 25. צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים תל השומר שני הולכי רגל נוספים שנפצעו באורח קשה מאוד, בן כ-20 ובן כ-30, עם פגיעה רב מערכתית, מורדמים ומונשמים. נהג המשאית הפוגעת נפצע באורח קל וטופל בידי הכוחות במקום. הצוות פינה לבית החולים קפלן ברחובות נוסעת שישבה באחת המכוניות ולקתה בחרדה.

חובש מד"א רן מנוסיס סיפר: "כשהגעתי למקום, המראה היה מזעזע. ראיתי שני כלי רכב פרטיים בשולי הכביש, ובמרחק של כ-50 מטרים מהם עמדה משאית עם פגיעות מעיכה מקדימה. על הכביש שכבו חמישה צעירים מחוסרי הכרה".

‏רוקסנה ארונוב‏ ובעלה בחתונתם בתחילת השנה. צילום:פייסבוק

פרמדיק מד"א יוסף איסמעיל הוסיף: "שני צעירים ששכבו על הכביש וצעירה שנלכדה מתחת למשאית היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק. הם סבלו מפגיעה רב מערכתית קשה ולאחר בדיקה רפואית נאלצנו לקבוע את מותם במקום. הענקנו טיפול רפואי מציל חיים לשני צעירים, שהיו גם הם עם פגיעה רב מערכתית, ופינינו אותם תוך טיפול לבית החולים, כשהם מורדמים ומונשמים ומצבם מוגדר קשה מאוד. נהג המשאית, גבר בן כ-30 שנפצע קל, קיבל טיפול במקום". (קרדיט: הארץ)

זירת התאונה בכביש 4, הלילה
תיעוד מבצעי מד"א

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר