מרכז הדולפין והים באשדוד. צילום: רפאלה בביש מנהלת חינוכית מחמל"י

פעילות "מרכז הדולפין והים" לציבור בימי קורונה

"מרכז הדולפין והים" באשדוד מזמין אתכם להצטרף למגוון פעילויות ושיעורים גם מהבית

פורסם בתאריך: 31.3.20 18:22

     

בימים אלה, שבהם אנו נמצאים בביתנו, פיתחו במרכז הדולפין והים מערך של פעילויות שיאפשרו לנו להמשיך ולשמור על הים ועל היונקים  הימיים, גם אם זה רק באופן וירטואלי ומרחוק. אנו מייחלים ליום שבו נחזור לצאת אל הים הפתוח ולפגוש  שוב בעלי החיים מופלאים אלו.

הקשר שלנו עם  מערכת החינוך, עם  הילדים שלומדים על משאב הים, בפרט, ועם כלל הציבור בישראל, חשוב מאוד בעבורנו, ואנו ממשיכים לקיימו גם בעת חירום. לשם כך פיתחנו מערך של פעילות במדיות השונות אשר מכוונות למערכת החינוך ולקהל הרחב:

  • יצירת פעילויות ולמידה חווייתית באמצעות קבוצת הגננות שמשתייכת ל"אשכול גני –ים" באשדוד . הגננות התחילו בפעילות חווייתית בחופי הים, וכיום הן ממשיכות לקיים פעילות מרחוק. (זהבה, סיגל, יעל, ליאת, זהבית, ענבר, אנה, שלומית, מיראל עדן דליה וענבל) הן פעילות במסגרת הקהילה שיצרנו, משתפות אותנו בחומרים שהן פיתחו, ומשתפות את ילדי הגנים בחומרים שאנו מפתחים למענם. גני הילדים שמשתתפים בפעילות האשכול הם:

קורל, תרשיש, אור- ים, נוף- ים, נעמית, גלי ציון, ארזים, חבצלת החוף, צאלים, הצוללים ושירת הים.

  • צוות "מרכז הדולפין והים" פיתח מערך של הפעלות לגילאים שונים, שאת כולם ניתן לקיים מהבית, החל בדפי יצירה, משחקי חשיבה, משחקי תנועה, כרטיסי ברכה ייחודיים לקראת חג הפסח, חידונים, השתתפות אקטיבית בתערוכת צילומים ועוד. הפעילות הייחודית עולה לדף הפייסבוק של "מרכז הדולפין והים"
  • הצטרפנו למאמץ ההסברה הלאומי- בהדגשת חשיבות השמירה על הבריאות, המרחב האישי  והבידוד – באמצעות "שגרירים מהים"  – היונקים הימיים.
  • פיתחנו מפגש זום, "הדולפין והים", שהתקיים בשידור ישיר ל- 300 ילדי גנים מרחבי הארץ, במסגרת הפעילות של האגף הקדם יסודי במשרד החינוך. בפעילות לימדנו את הילדים על דולפינים ישראליים, על איך מקיימים מחקר, והזמנו את הילדים להשתתף בתערוכת צילומים ייחודית.
  • פיתחנו מערך שיעור על דולפינים ישראליים שישודר לכל ילדי ישראל, במסגרת מערכת השידורים של משרד החינוך. השיעור צולם באולפני מט"ח.

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר