יו"ר מנרב, אברהם קוזניצקי צילום: עופר וקנין

עסקת המיליונים: אזור התעשייה באשדוד, פורח

מנרב אחזקות הודיעה הבוקר לבורסה על הסכם למכירת 47% מהקרקע באיזור התעשייה באשדוד עליהם מצוי "מנרב סנטר" בתמורה לכ-71 מיליון שקל

פורסם בתאריך: 17.9.17 12:30

     

מנרב אחזקות מדווחת היום, כי חתמה על הסכם למכירת47% מנכס מניב שמשתרע על פני כ-51 אלף מ"ר, המוכר כמתחם "מנרב סנטר" וממוקם באזור התעשיה באשדוד, וזאת בתמורה לכ-71 מיליון שקל. הרוכשת היא חברת סאמיט אחזקות נדל"ן.

להערכת מנרב, החברה צפויה לרשום בדוחותיה הכספיים לרבעון השלישי לשנת 2017 רווח של כ-17 מיליון שקל לפני מס, בגין העסקה.

 

חברת מנרב נוסדה בשנת 1969 על ידי אברהם קוזניצקי, המכהן כיו"ר החברה. עיקר פעילותה של החברה הינה בענף הנדל"ן על תחומיו השונים: ייזום פרויקטים לבנייה למגורים; זכיינות בשיטת ;B.O.T ביצוע עבודות קבלניות לבנייה ותשתיות במגזר הציבורי, העסקי והפרטי; נדל"ן בארה"ב; וכן השכרה וניהול נכסים מניבים. פיני דקל מכהן כמנכ"ל החברה.

ממנרב נמסר: "אנחנו שמחים לדווח על מכירה של חלק מהנכס של החברה באשדוד, בעסקה המייצרת רווח הון משמעותי לקבוצה. פעולות החברה בנכס לאורך השנים הביאו להשבחה של הנכס. המהלך צפוי לתרום בצורה חיובית לחיזוק האיתנות והנזילות הפיננסית של החברה והוא דוגמא לרזרבות ההוניות הטמונות בנכסים של מנרב.בכוונת החברה לנתב את התמורה מהמכירה להמשך הרחבה של פעילויות הנדל"ן המניב והזכיינות, וזאת על ידי רכישה או ייזום של נכסים או פרויקטים חדשים בהם החברה מזהה פוטנציאל השבחה משמעותי".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר