עירוני אשדוד מול שמשון כפר קאסם. צילום: ליאב אחאבן
עירוני אשדוד מול שמשון כפר קאסם. צילום: ליאב אחאבן

יצאה מהמשבר: 2-1 לעירוני על כפר קאסם

עירוני אשדוד ויגאל זריהן חזרו מפיגור ביתי מול שמשון כפר קאסם, וניצחו בתוצאה 2-1 לאחר מהפך גדול

פורסם בתאריך: 1.3.20 02:07

     

במסגרת המחזור ה-22 של ליגה א' דרום, אירחה עירוני אשדוד את שמשון כפר קאסם מהמקום השישי בטבלה. הצהובים הגיעו למשחק לאחר שישה משחקים ללא ניצחון, שכן הניצחון האחרון שלהם היה בדרבי העירוני מול הפועל אדומים.

בעקבות התוצאות המאכזבות שקבוצתו השיגה לאחרונה, החליט מאמנה של עירוני אשדוד, יגאל זריהן שספג ביקורת קשה מהאוהדים בשבוע האחרון, לעשות מהפכה בהרכב. זריהן ספסל את יואל גנון, פרינס תומאס, את הקפטן מאור זוהר ואף את מלך השערים של הקבוצה אלירן שמש.

לאחר מחצית ראשונה בשליטת האורחים, שהסתיימה בתיקו מאופס, שמשון כפר קאסם הצליחה לתרגם את שליטתה במגרש לשערים כשעלתה ליתרון 1-0 בדקה ה- 55.

אך מי שחשב שהצהובים בדרכם להפסד ליגה נוסף, טעה ובגדול. בדקה ה- 74 הקשר האחורי שי ביטון השווה את התוצאה, ו-3 דקות לאחר מכן, המחליף, מלך השערים של הקבוצה אלירן שמש השלים את המהפך המיוחל והפך את התוצאה ליתרון 2-1 לטובתה של עירוני אשדוד. הצהובים הצליחו לשמור על היתרון עד לסיום המשחק, ניצחו את האורחים מכפר קאסם ויצאו מהמשבר שפקד אותם לאחרונה.

לאחר סיום המשחק, ביקש מנהל הקבוצה דורון אוחיון להקדיש את הניצחון למאמן הקבוצה יגאל זריהן ואמר: "אין מאושר יותר ממני. אני מקדיש את הניצחון באהבה גדולה למאמן יגאל זריהן, הכי מגיע לו בעולם."

הרכב עירוני אשדוד:
יונתן רוטשילד, עומרי מנשה, דסאליי טגנייה, עומרי כהן, גל בכר, שי ביטון, אלעד בוארון, טל סוויסה, בר סוויסה, יונתן אליאס, גל בן דיין.

מגרש: המגרש הסינטטי, אשדוד
קהל: 500 צופים

יגאל זריהן עם מנהל הקבוצה והאוהד השרוף דורון אוחיון

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר