סוף לסיפור?

למרות הסתייגות יו"ר הדירקטוריון: חגי אבגי נבחר למנהל מתנ"ס נווה יהונתן

סערת בחירתו של מנהל המתנ"ס באשדוד: חגי אבגי, נציג ש"ס, נבחר ברוב של 3 קולות בעד (בני שער, יהודה פרנקל ומשה דרור) מול 1 נגד (הלן גלבר) ו-1 נמנע (יו"ר הדירקטוריון בוריס גיטרמן)

פורסם בתאריך: 14.9.17 08:10

     

בתום תקופה ארוכה נבחר מנהל חדש למתנ"ס רובע ג' באשדוד: חגי אבגי, איש ש"ס.

עו"ד משה מור יוסף, מנהל המתנ"ס הקודם עזב את התפקיד לטובת תפקידו החדש כמנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב .מי שממלאת את מקום המנהל היא חגית ענטבי, אך למשך תקופה לא היה מנהל רשמי שנבחר לתפקיד, מה שיצא וואקום פוליטי, ומשחק הכסאות החל..

למכרז שהוציאה החברה העירונית ניגשו כמה וכמה אנשים, בהם כאלה שמגיעים מתוך המערכת וגם מחוצה לה. אחד המועמדים שבא מבחוץ ולבסוף נבחר הוא חגי אבגי, שהיה יו"ר מטה הבחירות של ש"ס בעיר והוא גם קרוב משפחה של חבר המועצה מטעם המפלגה – אבי אמסלם.

אבגי זכה לתמיכה חזקה מצד עמרם כנפו, ממלא מקום ראש העירייה בהשעיה ומצד חבר המועצה חיים אמסילי המשמש כיו"ר ועדת כספים וכוח-אדם של החברה. על רקע ההשתייכות הפוליטית והקרבה הוחלט שאמסילי מנוע מלהשתתף בהליכי המכרז. יחד עם זאת הנושא היה "תפוח אדמה לוהט" בקרב אנשי ש"ס בעיר וכמה מבכירי התנועה מתנגדים נחרצות לבחירתו. על רקע זה יש מתיחות קשה בצמרת ש"ס באשדוד.

לאחר הסינון הראשוני הגיעו שלושת המועמדים הסופיים לתפקיד מנהל מתנ"ס ג': חגי אבגי, רכזת החוגים עינב לוגסי וממלא מקום מנהל מתנ"ס "אחווה" יניב פרלמוטר – שהודיע על הורדת מועמדותו לטובת התמודדות על ניהול של "אחווה".

בישיבת הדירקטוריון שהתכנסה ביום ראשון שעבר אמורה הייתה להתקבל ההחלטה: מי יהיה או מי תהיה המנהל או המנהלת של "נווה יהונתן".

לדיון התייצבו חברי הדירקטוריון יעקב טסלר, משה דרור, אסתי פילוס, פלורי דהן ואיילה גיני (אחות של גבי כנפו), בני שער, יהודה פרנקל, הלן גלבר ואלכס גולצקר.

לדברי מקורב לנושא בלטה העובדה שהגיעו גם חברי דירקטוריון שעינם לא שזפה את המעמד תקופה ארוכה למדי ונראה שהיה פה "גיוס" מאורגן היטב ומכוון מגבוה למען בחירה בנציג ש"ס.

אולם ההצבעה לא התקיימה. סגן ראש העירייה ויו"ר הנהלת החברה, בוריס גיטרמן, החליט לדחות אותה ואת הדיון למועד בלתי ידוע. הוא אמר שנוצרה "קנוניה" נגדו וטען שעשויה להתעורר בעיה אם אבגי ייבחר ניגוד עניינים אפשרי כפי שמשתמע מחוות דעת שקיבל ממשרד הפנים ומהיועץ המשפטי של החברה.הדיון, הודיע גיטרמן לנוכחים, יתקיים כשאני אחליט. אמר ופיזר את הישיבה. אמש (ד') התקיימה ישבה בה כאמור נבחר אבגי ברוב קולות.

שוחחנו עם בוריס גיטרמן, לאחר בחירת אבגי לתפקיד:

"אני התנגדתי בפעם שעברה, אבל זה הליך דמוקרטי ולא רציתי לעצור אותו. ידעתי שאני בדעת מיעוט אז אמרתי שאני לא משתתף בהצבעה".

איך תוכל לעבוד עם מנהל מתנ"ס שלא תמכת בו?

"אני לא צריך לעבוד איתו, המנכ"ל (אורן טוויל ש"ש) צריך לעבוד איתו. חגי אבגי עוד צריך לעבור פורצדורה של אישור וועדת חריגים במשרד הפנים, לקבל המלצה של היועץ משפטי של העירייה והיועץ משפטי של החברה העירונית. בהצבעה השתתפו רק 4 חברי דירקטוריון מתוך 12".

 

צוות המתנ"ס הקבוע- נווה יהונתן

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר