פרינס תומאס. צילום: דוברות עירוני אשדוד

4 שחקני רכש חדשים לעירוני אשדוד

יונתן אליאס, פרינס תומאס, יונתן רוטשילד ואלעד בוארון חתמו בשורות הצהובים

פורסם בתאריך: 12.2.20 00:51

     

לאחר שהחתימה את החלוץ גל בן דיין, עירוני אשדוד מתחזקת בשחקנים נוספים. הערב (שלישי) חתמו בקבוצה שני שחקנים שהתחילו את העונה הנוכחית בהכח עמידר רמת גן, יונתן אליאס ופרינס תומאס.

אליאס (22), משחק בעמדת הקשר המרכזי, הוא גדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע ובעונה הקודמת שיחק בהפועל חדרה. יש לציין כי העונה בהכח רמת גן הוא תופקד לרוב דווקא כחלוץ מרכזי והוא נחשב לשחקן פיזי במיוחד עם בעיטה חזקה. תומאס (21) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ואף נכלל בנבחרות הצעירות של ישראל. בעונה הקודמת היה שותף לעונת העלייה של הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית לליגת העל. הוא משחק בעמדת הקשר ההתקפי ובניגוד לאליאס, הוא נחשב לשחקן פחות פיזי ויותר טכני, ואפילו בעל יכולת נהדרת בבעיטת מצבים נייחים.

יונתן אליאס. צילום: דוברות עירוני אשדוד

צירופם של בן דיין, אליאס ופרינס תומאס מגיעות עקב הרחקתו הצפויה של כוכב הקבוצה, הקשר ההתקפי תומר בן חיים לזמן רב מהמגרשים, עקב אירועי המשחק מול ירמיהו חולון. בנוסף להחתמות אלו, עירוני אשדוד צירפה לשורותיה את השוער יונתן רוטשילד ואת הקשר אלעד בוארון.

רוטשילד (22) משמש כשוערה השני של בני לוד מהליגה הלאומית וכעת צפוי להחליף את גל אנגלשטיין שצפוי לקבל הרחקה לזמן רב מהמגרשים, עקב אירועי המשחק מול ירמיהו חולון. בוארון (24) מגיע מבאקה אל גארבייה בליגה א' צפון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר