יש לך כיוון?: חודש הסטודנט באשדוד

מרכז הצעירים "כיוונים" באשדוד חוגג את חודש הסטודנט שנפתח במסיבת קיץ מקסיקנית בבר ה- לי גל, המשיך לסדרת הרצאות משעשעות וכיפיות על הבר- השבוע התקיימה הרצאה של אלמוג שור (הישראליות) בבר השלומפר, ללא תשלום. וביום שני הקרוב, 18.9 יתקיים יום מיוחד לסטודנטים במתחם כיוונים בו כל הסטודנטים של אשדוד והסביבה מוזמנים להגיע ולקבל את כל המידע, פרטים והכוונה לקבלת מלגות לקראת שנת הלימודים החדשה

פורסם בתאריך: 13.9.17 15:02

     

מרכז כיוונים בניהולה של אתי לוגסיטורקניץ' לא נח לרגע ויוזם אירועים מעשירים ופעילויות מהנות עבור הסטודנטים בעיר אשדוד. ביום שני הקרוב, 18.09 בין השעות 17.00-19.00 יתקיים יום מיוחד בו יוכלו הסטודנטים לקבל את כל המידע הנחוץ להם, רגע פתיחת שנת הלימודים.

במרכז כיוונים ירוכזו עמדות כתיבת קורות חיים, מלגות, עמדת "פרח", ביטוח לאומי, הלוואות ייחודיות בתנאים ייחודיים לתושבי אשדוד, הרשמה למלגת "כיוונים", מלגת "מעוף", הטבות לסטודנטים כמו שבוע כניסה חינם לכל מתחם הסוואט סטאר כולל בריכה וגם הבאים בערב זה ייהנו במרכז כיוונים משולחנות משחק, מוסיקה, בירה ונאצ'וס.

במהלך הערב, בשעה 18.00 תתקיים הרצאה על כל עולם המלגות של מנכ"ל ויזם 'milgapo'–טל חורב- סטארטאפ מבית התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל, שמציג פלטפורמה ייחודית שמתאימה לכל סטודנט את המילגות המתאימות לו ומאפשרת להגיש מועמדות אליהן בצורה נוחה ומהירה.

מרכז כיוונים יגריל 70 קודים שרכש עבור הסטודנטים מאשדוד בשווי 200 ₪ כל אחד– קוד לערכה אינטרנטית בעזרתה ניתן להיחשף ולהירשם לכל המלגות בקליק אחד.כמו כן עיריית אשדוד תעניק מילגות לסטודנטים בשיתוף "פרח" ומפעל הפיס.
אתי לוגסיטורקניץ':"זיהינו את הצורך של הסטודנטים לקבל מידע והכוונה בכל הנוגע לקבלת מלגות ללימודים ולכן רכשנו 70 קודים ל- milgapo כדי לחשוף ולסייע לסטודנטים להגיש ולקבל מלגות בצורה נגישה וידידותית, מוזמנים להגיע לערב שמיועד במיוחד לסטודנטים עם הרבה הפתעות".

מה עוד מצפה לסטודנטים בחודש הסטודנט באשדוד?
בתאריך 26.09, בשעה 20.30 תתקיים הרצאה נוספת בפאב ה"זה" בחוף הקשתות עם היזם והמנכ"ל – גיורא מנדל מאפליקציית "חוליו" לטיסות. הכניסה חופשית.

כמו כן, כל הברים נרתמו לחודש הסטודנט ומעניקים הטבות לסטודנטים- תוכלו להתעדכן בעמוד הפייסבוק של מרכז כיוונים.
מרכז כיוונים פתוח בימי א'- ה' בין השעות 08.00-20.00

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר