צילום: ניקול ליבוביץ'

גילתה חתול מבותר בפארק: "נראה מעשה מכוון של פרא אדם"

ניקול ליבוביץ פעילת זכויות של בעלי חיים מאשדוד מצאה אחה"צ פגר של חתול בפארק הסיטי כשגופו מבותר. הערב הגישה תלונה במשטרה והיא קוראת לעירייה להציב מצלמות כדי להגביר את הפיקוח והאכיפה: "זאת פעם ראשונה שקורה פה דבר כזה ואני אדאג שזו תהיה גם הפעם האחרונה"

פורסם בתאריך: 5.2.20 17:49

     

ניקול ליבוביץ' פעילה למען זכויות בעלי חיים מאשדוד גילתה חתול מבותר באמצע פארק הסיטי הערב. "זה נראה כאילו מישהו ביתר אותו לשניים", היא אומרת בזעזוע, "נראה מעשה מכוון של פרא אדם". הערב הגישה תלונה במשטרת אשדוד.

"הבוקר", היא מוסיפה, "החתול הזה אכל בפינת האכלה ועכשיו בשעה 17:00 ראיתי אותו ככה, בפארק באשדוד מול גני ילדים. בדרך כלל הפארק הזה שקט ויש בו פינת האכלה מסודרת. התקשרתי למוקד העירוני ואמרו שבצהריים בשעה 14 דיווחו על הפגר בדקתי אם יש מצלמות באזור הפארק ואין אז הפנו את הבקשה שלי למחלקת מצלמות והם יגיעו לבדוק את האזור על מנת להתקין מצלמה פה.

צילום: ניקול ליבוביץ'

"זה אזור שעכשיו מלא ילדים קטנים שיוצאים מגן הילדים ממול הם לא אמורים לראות מראה כזה מזעזע", אומרת ליבוביץ'. "הווטרינר העירוני עודכן גם כן במקרה וכולנו מאוד בשוק שוב זה אזור מאוד שקט. החתול היה מונח באמצע הפארק כך שלא יכל להדרס ולהגיע לשם. לגבי כלבים אין לנו פה כלבים משוטטים ואת כל בעלי הכלבים אני מכירה באזור".

"אני בהלם מהתמונות אבקש לעדכן אותי על כל מידע לרצח האכזרי של החתול שאוכל להעביר פרטים למשטרה", מסרה אתי אלטמן מייסדת תנו לחיות לחיות. לפניות לאלטמן: [email protected]

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר