מראות שבורות צילום: דניאל מילר

"מראות שבורות" 

 הקרנת הסרט "מראות שבורות" ומפגש עם הבמאי אמרי מטלון במונארט-מרכז תרבות יום שלישי, 21.1.20 בשעה 11:00

פורסם בתאריך: 14.1.20 10:37

     

עלילת הסרט "מראות שבורות" עוסקת באריאלה(שירה האס), נערה צעירה, שגדלה כמורדת. עם מדים ירוקים, דרגות קצונה על הכתף ורובה, משוטט לו אביה גיורא (יפתח קליין), כשהוא משוכנע שמעמדו הצבאי מגדיר את אישיותו. אל"מ גיורא, שחי בפרבר אמיד לא רחוק מירושלים, ואחראי לשלומן של השפחה  אשתו בה הוא נוהג כשפחה ושל שתי בנותיו, שאותן הוא מחנך דרך המגלב. בדרכו, הוא מענה אותן פיזית ונפשית, על מנת שילמדו לבצר עצמן בחומת מגן, שתאפשר להן בעתיד להתמודד עם גברים אלימים כמותו. עלילת הסרט מציידת אותו בסיבה לאומית: גיורא, כך מתברר, הוא קצין שיורה, אך לא בוכה: לפני שנים, כשעוד היה רק קצין מתחיל בדרגת סגן, פיקד גיורא על פעולה צבאית כושלת, שתוצאתה הטראגית וכישלונו יוצרים שכול שגיורא אינו מסוגל להתייצב בפני בני משפחות החיילים שנפגעו בקרב ההוא.

הטעות, שביצע בשדה הקרב רודפת אותו ומתחת לדרגות, מעבר לנשקו, הוא עוד אדם בודד, אנושי ואבוד, שמגדיר את עצמו על ידי דיכוי ביתו והיא שהתרגלה להיענש על ידו על כל יציאה שלה מהקווים לא מכירה חיים אחרים. בוקר אחד היא עושה משהו נורא שמוביל לאסון. הפעם אבא שלה לא מוכן להעניש אותה, אריאלה שההרגל שהקנה לה כל השנים חלחל והפך אצלה לדחף בלתי מודע נדחפת לחפש לעצמה את העונש האולטימטיבי, שיקל על תחושת האשמה וישיב את היציבות לחייה ובדרכה מגלה גם את האירוע מעברו של אביה שהפך אותו לחסר מנוחה. במהלך מסעה זה מגלה אריאלה את הטעות הגורלית שעשה אביה כקצין צעיר, טעות שרודפת אותו ודרכו גם אותה. האם יצליחו האב וביתו לסלוח לעצמם ולהניח למשקעים מהעבר?

יום שלישי, 21.1.20 בשעה 11:00, "מראות שבורות"-במאים ותסריטאים: אביעד גברון  אמרי מטלון, שחקנים: שירה האס, יפתח קליין, רננה רז, ליאורה ריבלין, יואב רוטמן, יעקב זדה דניאל.  מונארט-מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד.כרטיס ב-20 ₪ בלבד: למידע והזמנות 08-8545130/1

מראות שבורות צילום: יח"צ

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר