מוטה ברגר ז"ל עם בנו, יוסי, ביום ההולדת ה-81 שלו, לפני כארבעה חודשים

מוות מיותר ונורא: מוטה ברגר נפצע בתאונת דרכים קלה יחסית ונפטר בביה"ח

ברגר, מנהל נמל אשדוד לשעבר ואישיות מוכרת מאוד, חצה את הכביש ברגל ורכב פגע בו. בנו יוסי: "אמרו שלא נשקפת סכנה לחייו ותוך דקות חלה הידרדרות מהירה במצבו. הרופאים בברזילי אמרו בעצמם שאינם מבינים מה קרה"

פורסם בתאריך: 10.9.17 21:05

     

אמש בסביבות שבע יצא מוטה ברגר בן ה-81 להליכה כהרגלו. אך הפעם, מי שהיה מנהל נמל אשדוד ומילא מגוון תפקידים ציבוריים בכירים, לא שב הביתה. כשחצה את הכביש בצומת של שד' משה דיין ודקר פגעה בו מכונית. ברגר נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים ברזילי. במהלך הלילה מצבו הידרדר במהירות והוא נפטר.

הלווייתו תערך ביום שלישי בשעה 16:00 בבית העלמין באשדוד. המשפחה תשב שבעה בבית המנוח ברחוב האלמוגים 22. 

"כולנו בשוק, אבא היה אדם פעיל ובריא, זה מוות כל כך מיותר, מיותר לגמרי", אמר בנו, יוסי, בעלי מועדון הגלישה WAVES בעיר. "הפגיעה הוגדרה כקלה יחסית. בברזילי אובחן שבר די מורכב באגן ושבר בצלע, אמרו שלא נשקפת סכנה לחייו ותוך כמה ימי שיקום הוא יחזור לעצמו, וכשרצו להעביר אותו למחלקה אחרת, תוך דקות חלה הידרדרות מהירה וזהו. הרופאים בעצמם אמרו לנו שאינם מבינים מה קרה".

מוטה ז"ל עם הבן, יוסי, לפני ארבעה חודשים

בדף שלו בפייסבוק כתב היום יוסי לצד התמונה שמופיעה כאן, תמונת יום ההולדת ה-81 של אביו: "התמונה הזו צולמה רק לפני ארבעה חודשים ביום ההולדת שלך ואז כתבתי: "חוגג יום הולדת 81 לאיש הכי מדהים שזכיתי להכיר, יום הולדת שמח אבא!". מאתמול בלילה אתה לא איתנו. מנהל נמל אילת, מנהל נמל אשדוד, מנכ"ל רשות החברות הממשלתיות , איש עסקים מחונן אבל מעל לכל אדם עם לב שלא נגמר שתמיד היה לצידי בצמתים חשובים בחיים ובקבלת החלטות מורכבות ומשמעותיות.
הסרגל הכי ישר לעולם לא ישתווה ליושר ולהגינות שלך.

אבא, יהיה קשה להמשיך בלעדיך, קשה מאוד. מקווה שבמקום שאתה נמצא אתה יכול להרגיש את האהבה הגדולה שלי אליך לפחות כמו האהבה האין סופית שחוויתי ממך בכל שנייה ורגע".

ברגר שהיה בעבר גם מנהל נמל אילת ומנכ"ל רשות החברות הממשלתיות, הותיר אחריו רעיה, הדסה, שני בנים, יוסי וישי ושישה נכדים.

במשטרה חוקרים את נסיבות התאונה וגבו את עדותה של נהגת הרכב הפוגע, תושבת העיר בת 36.

ברגר הוא ההרוג השישי בתאונות דרכים בכבישי אשדוד מאז תחילת השנה.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר