רועי גורדנה. צילום טל אקוקה

רועי גורדנה: “מאוד נפגעתי”

כוכב התקרית במשחק הקודם של מ.ס ענד את סרט הקפטן מול רעננה ודיבר אחרי המשחק, גם על אותו אירוע

פורסם בתאריך: 9.1.20 19:46

     

לאחר שבמחזור הקודם מול הפועל באר שבע נכנס כמחליף והוחלף כבר לאחר פחות מרבע שעה של משחק, חזר קפטן מ.ס אשדוד להרכב הקבוצה והציג יכולת טובה. לאחר המשחק התפנה לדבר במסיבת העיתונאים ואמר: “שיחקנו טוב היום. עשינו עבודה טובה בהגנה, לא ספגנו שער היום, שזה לא פחות חשוב משלושת השערים שכבשנו”.

על כך שהוחלף בשבוע שעבר כבר לאחר רבע שעה על המגרש אמר גורדנה: “אני לא אלכלך על רוני אוואט או אגיד דברים רעים על מישהו מהקבוצה שלי. היו לי הרבה דברים להגיד במהלך השבוע, אמרתי אותם לכל מי שהיה צריך לשמוע אותם, במיוחד לג’קי בן זקן. מאוד נפגעתי ממה שקרה מול באר שבע, אבל חלק מהכדורגל ומהספורט זה עליות וירידות, אז גם את זה צריך לקחת בפרופורציות, ושמתי את זה מאחוריי".

על הצ’אנס שקיבל מאלי לוי בהרכב: “אלי נתן לי גיבוי מוחלט וקיבל תמורה לכך. שחקן כדורגל זה הרבה מעבר למה שרואים במשחק, זה הכנה לאורך כל השבוע, הרבה שיחות ולתת ביטחון, ואלי לוי ידע לגעת איפה שצריך, ואני שמח שהחזרתי לו".

על כך שהם גברו על יריבה חלשה אמר: “אנחנו לא מזלזלים בשום קבוצה, אנחנו עדיין לא מכבי תל אביב או מכבי חיפה. אם נמשיך לשחק כמו היום, לנצח ולצמצם פערים, אז אני חושב שנוכל להגיע רחוק ולעשות דברים יפים עם הקבוצה הזאת, כי יש פה באמת סגל טוב”, והוסיף: “קבוצה טובה צריכה ללכת עם דרך מסוימת. קצת איבדנו את זה בזמן האחרון. אני מקווה שלאחר המשחק הזה מצאנו פחות או יותר את הסגל ואת הקבוצה שצריכה לרוץ ומכאן נלך קדימה, כי עם כל הכבוד ל—3 הנקודות שלקחנו היום, בשבוע הבא שוכחים הכול ומתכוננים למשחק מול הפועל חיפה”.

על השילוב בין השחקנים הצעירים לשחקנים המנוסים: “עושים פה עבודה נפלאה באקדמיה ומייצרים שחקנים נפלאים. כל הכבוד לג’קי ולכל הצוות שעובד שם. אני רוצה לשבח את משה אוחיון ואלי לוי, שעבדים איתנו באמת בצורה קפדנית לאורך כל השבוע ולא ויתרו אפילו בדברים הכי קטנים, וזה בא לידי ביטוי ונראינו טוב כקבוצה, גם הצעירים וגם המנוסים יותר".

על סוגיית חיזוק הקבוצה בינואר אמר הקפטן: “אין כאלה מציאות גדולות בינואר. יש פה סגל מצוין, לדעתי אנחנו הקבוצה עם הסגל הטוב ביותר מבין הקבוצות הבינוניות של הליגה. נכון שעד עכשיו לא השגנו את הנקודות שהיינו צריכים, אבל בעזרת השם דברים ישתנו ובשבוע הבא נחבר עוד ניצחון ונמשיך לרוץ בצורה טובה. אני לא חושב שיש כאלה מציאות בחלון ההעברות של ינואר וחיזוקים שיכולים לחזק אותנו, אבל אם ג’קי והצוות המקצועי ימצאו דברים כאלה ויראו לנכון לחזק, אז למה לא".

על ההכנה למחזור הבא מול הפועל חיפה אמר רועי גורדנה: “אותה הכנה כמו למשחק מול רעננה, המון עבודה קשה. ננתח את הווידיאו של המשחק היום, מה עשינו טוב יותר ומה פחות, נתקן מה שצריך לתקן. אני בטוח שאלי לוי ימצא מה צריך לתקן, הוא קפדן מאוד, לא פראייר”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר