הסיפור שאינו נגמר: אתר הבניה של הקאנטרי קלאב ברובע י"ג. צילום: פבל

ההסכם בקאנטרי נחשף: האשדודים ישלמו קצת פחות

ההסכם בין רשת הולמס פלייס לחפ"א יובא מחר לאישור המועצה ולפיו הקאנטרי "יהיה פעיל בימים ובשעות לפי שיקול דעת המפעיל", שלא יהיה רשאי לגבות תשלום עבור החניה

פורסם בתאריך: 31.12.19 08:30

     

תושבי אשדוד יקבלו 10% הנחה על מחירי מחירון הכניסה לקאנטרי קלאב, שייקרא "מרכז התרבות והספורט ברובע י"ג באשדוד", ויהיה פתוח גם לתושבי הסביבה, לרבות מחירי המנויים. 

כך עולה מההסכם בין רשת הולמס פלייס אינטרנשיונל בע"מ לחפ"א (החברה העירונית לפיתוח אשדוד) שיובא מחר, רביעי, לאישור מועצת העיר. האישור מותנה בהמשך גם באישורי שרי הפנים והאוצר.

כמו כן תינתן לתושבי אשדוד עדיפות וקדימות מלאה ברכישת מנויים ו/ או ברשימת המתנה ככל שתהיה במצב של תפוסה מלאה. הקאנטרי "יהיה פעיל בימים ובשעות לפי שיקול דעת המפעיל", המחירים יהיו סבירים ועפ"י "שיקול דעתו של המפעיל". המפעיל לא יהיה רשאי לגבות תשלום מבאי הקאנטרי, או מהציבור הרחב, בגין השימוש במקומות החניה שלו. במתחם הקאנטרי לא יערכו אירועי שמחה באופן בו הוא ייסגר לקהל המנויים ולנכנסים האחרים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בנייתו של הקאנטרי החלה לפני כעשרים שנה בהשקעה של מיליונים ונתקעה. במהלך השנים פורסמו מספר מכרזים לסיום בנייתו והפעלתו של הקאנטרי אך אלה לא הניבו תוצאות, אף שבאחרונים שבהם הקלה העירייה בדרישות. עקב כך החליטה מועצת העירייה, בהסתמך על תקנות הוראות העיריות, לנהל משא ומתן ישיר עם מציעים אפשריים והולמס פלייס היתה המציעה היחידה.

לפי ההסכם תשלים הרשת את בניית הקאנטרי, בעלות מוערכת של כ-17 מיליון שקל, בתוך שנה וחצי ותפעילו בזיכיון בשיטת הבי.או.טי. במשך 24 שנים ו-11 חודשים, שלאחריהם יושב הקאנטרי לעיריית אשדוד.  

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר