חברי תיאטרון פלייבק פלאשבק

"דברים שלא סיפרתי להוריי": ספינג', קהילה והרבה הרבה צחוק

הערב: חברים מהקהילה הגאה וחברים נוספים בערב מיוחד לחג החנוכה בביתו של אסף ביטון

פורסם בתאריך: 27.12.19 00:03

     

עשרות אירועים נערכו בעיר במהלך השבוע האחרון כחלק מפסטיבל "פרינג'סטייל בנעלי בית" שמתקיים בעיר אשדוד במהלך ימי חג החנוכה. לאורך אותם ימים וערבים מאות תושבי אשדוד, הסביבה ואורחים נוספים הגיעו לבתי מגורים פרטיים והשתתפו באירועי תרבות שונים.

בין אותם אירועים שהתקיימו הערב (26.12) היה אירוע ייחודי מיוחד במינו שיועד גם, אבל לא רק, לחברי הקהילה הגאה וידידיה. מלבד הדלקת חנוכייה משותפת, במרכז הערב עמד מופע אלתור (אימפרוביזציה) בשיתוף הקהל בשם "דברים שלא סיפרתי להוריי" שהובל על ידי "תאטרון פלייבק פלאשבק". הערב עצמו התקיים ברחוב האגוז, בביתו של הספר האשדודי אסף ביטון.

 

 

מתוך הערב.

חברי התיאטרון, מרב, פבלו, קרן וגיא, הציגו באמצעות שימוש בכלים תיאטרליים את הסיפורים האישיים אותם חלק עימם הקהל. בין אם סודות כמוסים, מצבים מביכים או רגעים כואבים. השחקנים עושים זאת ללא הכנה מוקדמת, וממציעים את הסצנה המוצגת על פי הסיפורים  והרגשות השונים שהקהל חולק עימם. השחקנים נתנו דגש גם להיבטים המצחיקים כמו הכואבים בכל סיפור ובכך יצרו אווירה משחררת ובטוחה בין האורחים.

אסף ביטון: "הסכמתי לארח את הערב כדי שיהיו דברים גם עבור הקהילה בעיר, שאין מספיק. זה נורא חדש לי ופעם ראשונה שאני עושה את זה אבל אני נורא שמח שכל מי שהגיע הגיע. אני מקווה שהערב יאיר לכולם את החג ויעודד יוזמה של ערבים נוספים מהסוג".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר