יובל נעים. "אצלו אין משחקים"- אומר אסייג. צילום: שרון בוקוב

יובל נעים רגע לאחר קבלת המושכות באדומים: "אני מכוון לעלות עד לליגת העל"

לאחר שהעביר את אימון הבכורה שלו במדי האדומים, התפנה הרכש המפתיע, יובל נעים, לדבר ולספק כותרות

פורסם בתאריך: 19.12.19 16:18

     

במהלך לא צפוי הדיח הבעלים של הפועל אדומים אשדוד רוני חג’ג’ את מאמן הקבוצה המוערך חיים לוי לאחר סדרה של תוצאות תיקו והביא במקומו את יובל נעים, אקס מועדון ספורט אשדוד ובית”ר ירושלים.

יובל נעים עם המנהל המקצועי יאיר אזולאי ויו_ר המועדון מירב עייש. צילום מדיה אדומים אשדוד

יובל, מה גרם לך להחליט לרדת עד לליגה א’ ולחתום בהפועל אדומים אשדוד?

“מי שמכיר אותי יודע שאני הולך עם תחושת הבטן שלי, ולאחר שישבתי עם הבעלים רוני חג’ג’ והמנהל המקצועי יאיר אזולאי הבנתי שאני רוצה להיות בהפועל אדומים אשדוד. עשיתי את הפרויקטים האלה גם עם הפועל רמת גן והפועל אשקלון, שלקחתי את הקבוצה מליגה א’ לליגת העל. אני לא רואה סיבה שלא אעשה את זה גם באשדוד. אני לא אומר שנעשה את זה ברצף, אך בגדול אני חושב שאם הדברים יסתדרו כמו שאנחנו רוצים, אנחנו גם נעלה לליגה הראשונה”.

מה המטרות שלכם העונה?

“אנחנו מאוד רוצים לעלות ליגה. יש לנו קבוצה טובה, אך ברור שזה לא יהיה קל כי יש קבוצות טובות מאוד בליגה, כמו כפר שלם, מרמורק והכח. יהיה מאבק בין הקבוצות האלה, ואני מקווה מאוד שבסופו של דבר אנחנו נעלה”.

אתה מכיר את הקבוצה? צפית בה העונה?

“צפיתי פעם אחת בקבוצה העונה וראיתי את השחקנים באימון היום. בסך הכול חיים לוי השאיר פה קבוצה טובה. המטרה שלי היא שהקבוצה תהיה עוד יותר טובה, ובגלל זה צירפתי את אוהד אדלשטיין, ששיחק תחתיי בעבר, ואני מכיר אותו”.

בעוד חודש ייערך משחק הדרבי, הדבר הכי חשוב לאוהדים. אתה מודע לחשיבות המשחק? מה יהיה שם לדעתך?

“ברור שאני מודע לחשיבות המשחק. הדרבי חשוב לי מאוד, ובטח שלאוהדים ולבעלים, אני בטוח שלכולם זה חשוב. נעשה הכול כדי לנצח, אבל עד אז יש לנו עוד משחקים בהם חשוב לאגור נקודות, וכרגע חושבים רק על המשחק הקרוב במסגרת הגביע מול הפועל פתח תקווה”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מה אתה יודע על קהל האוהדים של המועדון? איך קיבלו אותך?

“שיחקתי בעברי בהפועל אשדוד, יש להפועל קהל גדול ומצוין מאז ומתמיד. לדעתי, לקהל יש פוטנציאל הרבה יותר גבוה, והוא צריך להגיע במספרים הרבה יותר גדולים. אני מקווה שנביא תוצאות טובות ונגרום לאוהדים הרדומים שנשארים בבית להגיע למשחקים”.

מה אתה חושב על כך שמאמנה הקודם של הקבוצה חיים לוי פוטר אף על פי שלא הפסיד שום משחק העונה?

“להיות מפוטר זה אף פעם לא נעים. חיים לוי חבר אישי שלי. יש בעל הבית לקבוצה, והוא החליט לעשות שינוי, וצריך לכבד אותו. אני בטוח שחיים ימצא את מקומו”.

ביום חמישי הקרוב תארחו את הפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית במסגרת גביע המדינה. מהם יחסי הכוחות לדעתך?

“אני חושב שהפועל אדומים אשדוד הוכיחה במשחק נגד הפועל עכו שהיא יכולה להתמודד עם קבוצות מהליגה הלאומית. נרצה לנצח ולהגיע כמה שיותר רחוק במפעל הגביע, אבל משחקי הליגה הכי חשובים עבורי”.

אימנת בשנה שעברה את מ.ס אשדוד, מועדון אחר בעיר.

“מ.ס זה מועדון טוב, שעושה דברים יפים מבחינת שחקנים שהוא מוציא. לא היו לנו את התוצאות הכי טובות. אני לא מאשים אף אחד, בסך הכול ג’קי בן זקן וההנהלה התנהגו בצורה הוגנת תמיד כלפיי, ואני מאחל להם בהצלחה”.

אדלשטיין: “באתי לפה במטרה לעלות ליגה”

גם אוהד אדלשטיין, שחקן החיזוק הנוצץ שהביא עמו יובל נעים, סיפר על תחושותיו ועל איך זה עבורו להצטרף להפועל אדומים אשדוד.

הרכש הנוצץ של האדומים- אוהד אדלשטיין. צילום ליאב אחאבן

אוהד, מה המטרות שלכם העונה?

“באתי לפה במטרה לעלות ליגה. יש פה מועדון מדהים עם קהל שאין דברים כאלה. אני מאמין שבעזרת השם נגשים את המטרה ונשמח כולנו בסיום העונה”.

מה גרם לך לחתום במועדון?

“ראיתי שהדברים לא הסתדרו לי בהפועל מרמורק, שהמטרה שלי לעלות ליגה כנראה לא מסתדרת שם. הרצון של הצוות המקצועי והבעלים שאהיה פה, של האוהדים ששלחו לי המון הודעות וכמובן השם של המועדון גרם לי לא לחשוב פעמיים. זה

שיובל נעים הגיע היה הפינאלה, אני מאושר להיות פה”.

איך קיבלו אותך כאן באשדוד?

“קיבלו אותי באהבה גדולה. לא זכיתי לאהבה כזאת בהרבה מקומות, מדהים, אין מילים. אני מחכה למשחק הקרוב כדי לראות את כל האוהדים, נשאר לי רק להגיד להם תודה רבה”.

בעוד חודש ייערך משחק הדרבי מול עירוני אשדוד. מה יהיה שם לדעתך?

“תהיה אווירה, שזה הדבר הכי חשוב בכדורגל. שמעתי שגם לעירוני אשדוד יש קהל, אני חושב שהמשחק יהיה חוויה. דרבי זה תמיד כיף. אנחנו נצטרך להביא את זה קודם כול בשביל הקהל והמועדון, ואני מקווה מאוד שנעשה את זה.” 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר