הרגע ששינה את המשחק. צילום_ טל אקוקה

משה אוחיון: "נראינו כמו קבוצה מפורקת"

מועדון ספורט אשדוד רשם הפסד מביך בבית להפועל חדרה שבוע אחרי השוויון מול בית”ר. משה אוחיון מטיל את האשמה על הכרטיס האדום שנשלף לטימותי אוואני. במוצ”ש: משחק גביע בבית מול באר שבע

פורסם בתאריך: 19.12.19 16:10

     

במסגרת המחזור ה-14 של ליגת העל, מחזור שפתח את הסיבוב השני, קבוצת מ.ס אשדוד אירחה באצטדיון הי"א את הפועל חדרה עם מאמנה החדש שערך בכורה על הקווים, שרון מימר. כזכור, בסיבוב הראשון הקבוצות נפרדו בשוויון 1, ואילו בעונה שעברה חדרה גברה על האשדודים פעמיים בתוצאה זהה, 3:2.

ביציעים נספרו רק 703 צופים, זה הכול, 196 מהם ביציע הכבוד. האורחים מחדרה הגיעו למשחק כשהם מחזיקים ברצף עגום של שלושה הפסדים רצופים ושישה משחקים ללא ניצחון, ואילו אשדוד הגיעה לאחר שתי תוצאות תיקו מול מכבי חיפה ובית”ר ירושלים, משחקים שבהם ספגה את שער השוויון בדקה ה-90.

אשדוד פתחה את המשחק בצורה טובה, כשניסיונות של רועי גורדנה ודין דוד למצוא את הרשת לא צלחו. בדקה ה-24 הגיעה נקודת התפנית של המשחק. בלם מ.ס טימותי אוואני איבד את הכדור לרועי זיקרי ולאחר מכן ביצע תיקול שפגע ישירות ברגלו של החלוץ. שופט המשחק רועי בר נתן שלף לעברו כרטיס צהוב, אך לאחר בדיקה שביצע במערכת ה—VAR החליט לשנות את החלטתו והחליף את הצהוב באדום, מה שהשאיר את האשדודים בעשרה שחקנים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




רק חמש דקות עברו מההרחקה של אוואני, וחדרה ניצלה את היתרון המספרי ותרגמה אותו ליתרון גם על לוח התוצאות. רועי זיקרי, האיש שעליו בוצעה העבירה שגרמה לכרטיס האדום, שיגר בעיטת וולה אדירה מחוץ לרחבה והכניע את רועי משפתי. 1:0 לחדרה.

משה אוחיון שלף מהספסל את כל הכלים ההתקפיים שלו במחצית השנייה בדמות שלומי אזולאי, יעקב בריהון ושובל גוזלן, אך מ.ס לא הצליחה להשוות את התוצאה, ובדקה ה-84 שגיא דרור הכפיל את היתרון של האורחים, ארבע דקות בלבד לאחר שעלה מהספסל. המשחק הסתיים בניצחון 2:0 להפועל חדרה, שחזרה לנצח לאחר שישה משחקים רצופים שלא עשתה זאת. בכורה מוצלחת לשרון מימר.

משה אוחיון. צילום אורי קריספין

משה אוחיון. צילום אורי קריספין

ואילו בצד האשדודי, למרות משחקים לא רעים מול בית”ר ירושלים ומכבי חיפה, הקבוצה סופרת שישה משחקים רצופים ללא ניצחון וממוקמת במקום העשירי בטבלה, מרחק 4 נקודות בלבד מהמקום המוביל היישר לירידה לליגה הלאומית.
במוצ”ש הקרוב בשעה 17:30 תארח אשדוד את הפועל באר שבע במסגרת סיבוב ח’ של גביע המדינה. אשדוד ובאר שבע, שהפסידה ביום שני לבית”ר ירושלים 0:1, כבר נפגשו העונה באצטדיון הי"א במסגרת הליגה ונפרדו בתיקו 2:2.

“השחקנים נתנו את ה-100% שלהם”

לאחר ההפסד משה אוחיון, עוזר המאמן ומי שהמשיך לעמוד על הקווים בהיעדרו של רוני אוואט החולה, סיפר על אכזבתו מהמשחק: “זה בהחלט הפסד ביתי מרגיז, נצטרך להביא נקודות במשחקים אחרים.

“20 הדקות הראשונות היו דקות די טובות, שלנו, עד האדום שקיבלנו, לאחריו נראינו כמו קבוצה מפורקת לצערי”, הוסיף אוחיון. “במחצית השנייה עלינו הרבה יותר טוב, שיחקנו טוב ועשינו הכול כדי להבקיע את שער השוויון, רצינו מאוד להשוות, השחקנים נתנו את ה-100% שלהם ועשו מאמץ גדול, אך לקראת הסוף התעייפנו וספגנו את השער השני.מבחינתי, הפסד 1:0 או 2:0 זה אותו הפסד”.

אוחיון הוסיף: “התחלנו באמת בצורה טובה את המשחק, הקבוצה עמדה טוב, השחקנים רצו המון ולחצנו אותם קדימה. הכרטיס האדום שיבש את כל המשחק שלנו, מאוד קשה לשחק עם שחקן אחד פחות. בכל זאת ניסינו לעשות את הכול כדי להשוות, אך לצערנו זה לא הצליח. שיחקנו כל כך טוב, אך פתאום שחקן כל כך משמעותי בהגנה יוצא, נאלצנו לעשות שינויים ולהעביר שחקן שלא משחק בתפקיד הזה לשחק כבלם. להרבה קבוצות זה קורה שלאחר כרטיס אדום הקבוצה מתפרקת.

אני חושב שבמחצית השנייה כן נראינו טוב וניסינו להשוות, אך זה לא הספיק לנו לנצח, אז זה לא שווה שום דבר מבחינתנו”.

על צבירת הנקודות המאכזבת של הקבוצה אמר עוזר המאמן: “הסגל שלנו בהחלט שווה יותר נקודות. ציפינו לנצח משחקים, כמו היום נגד חדרה בבית, נגד כפר סבא. אולי בדיעבד היה עדיף להפסיד לבית”ר ירושלים ומכבי חיפה ולנצח את חדרה וכפר סבא. בכל זאת, צריכים לקחת את הדברים הטובים מהמשחק הזה, שהקבוצה ידעה ללחוץ כשצריך, השחקנים היו אגרסיביים ונתנו מעצמם הכול. ידענו להגיע גם לכמה מצבי הבקעה, וכל זה למרות שהיינו בעשרה שחקנים. בנוסף, צריך לקחת גם את הדברים שלא עשינו טוב במשחק הזה ולהשתפר, כדי שהפסדים כאלה לא יחזרו”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר